  • 1. Data: 2002-06-07 10:35:49
    Temat: bede chwalil Citi..
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    heh :)

    Sytuacja

    29/05 transakcja na stacji Neste w wys. 32,00 PLN Maestro citkowym

    3/06 - schodzi z konta 32,00
    3/06 - schodzi z konta drugi raz 32,00
    4/06 - zwrot kwoty 32,00
    4/06 - schodzi z konta trzeci raz (!) 32,00

    5/06 - wiadomosc wyslana przez Citi Direct + telefon do Citiphone 6/06 z
    reklamacja

    7/06 - wiadomosc w skrzynce odbiorczej w CD, ze kwota zostala zwrocona.

    ale kto zawinil ? autoryzacja przebiegla za pierwszym razem bez zadnych
    problemow (to jest automatyczna stacja benzynowa). Pierwszy raz sie z czyms
    takim spotykam, a tym Maestrem place dosyc czesto...

    PP

  • 2. Data: 2002-06-07 17:03:42
    Temat: Re: bede chwalil Citi..
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> wrote:
    > heh :)

    > Sytuacja

    > 29/05 transakcja na stacji Neste w wys. 32,00 PLN Maestro citkowym

    to chyba norma w Neste :-(
    w kazdym razie zdazylo mi sie juz dwa razy tego typu zdazenie
    (Neste Janki obadwa razy i CitiVISA)

    rowniez bardzo mnie usatysfakcjonowaly reklamacje Citi.
    (ale dostawlaam od nich ladny druczek do wypelnienia i oni costam z tym
    dalej robili, ale uznawali konto KK natychmiast po zgloszeniu)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-06-09 22:46:00
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > to chyba norma w Neste :-(
    > w kazdym razie zdazylo mi sie juz dwa razy tego typu zdazenie
    > (Neste Janki obadwa razy i CitiVISA)

    Tankowałem kilkanaście razy w Zabrzu w Neste (VE - mbank, Lukas) i nigdy nie
    było żadnych problemów...
    Ps. Zna ktoś liste stacji Neste w Polsce (i/lub Europie)?

    --
    Wanias