  • 1. Data: 2009-02-05 13:55:23
    Temat: karty TYLKO z mikroprocesorem
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    NBP podaje, że na koniec III kwartału 2008 r. było w Polsce 14579 kart
    wyposażonych wyłącznie w mikroprocesor (0,05% ogółu).
    Jakie banki wydają takie karty?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-02-05 17:01:49
    Temat: Re: karty TYLKO z mikroprocesorem
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    > NBP podaje, że na koniec III kwartału 2008 r. było w Polsce 14579 kart
    > wyposażonych wyłącznie w mikroprocesor (0,05% ogółu).
    > Jakie banki wydają takie karty?

    Sa to np. karty identyfikacyjne lub jakies lokalne bankow spoldzielczych.

    MK

  • 3. Data: 2009-02-05 17:37:41
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gmf61u$plo$1@news.wp.pl...
    > "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    >>

    > Sa to np. karty identyfikacyjne lub jakies lokalne bankow spoldzielczych.
    >
    > MK

    O czym ty piszesz? Takie karty od dawna wydaje WBK i mBank....

  • 4. Data: 2009-02-05 17:44:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message

    > O czym ty piszesz? Takie karty od dawna wydaje WBK i mBank....

    Taaa... 14579 kart to faktycznie wyglada na skale mBanku i BZWBK razem
    wzietych ;). Kiedys skasowalem pasek i zrobilem sobie karte tylko chipowa,
    ale mysle, ze jej w tym zestawieniu tak nie zaklasyfikowali ;)

    MK

  • 5. Data: 2009-02-05 18:21:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    > NBP podaje, że na koniec III kwartału 2008 r. było w Polsce 14579 kart
    > wyposażonych wyłącznie w mikroprocesor (0,05% ogółu).
    > Jakie banki wydają takie karty?

    Po liczbie sądząc, pewnie mBank mobile, ich karty SIM na pewno są bez paska.

    k.

  • 6. Data: 2009-02-05 21:16:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Feb 2009 18:37:41 +0100
    "Virck" <V...@v...net> wrote:

    > O czym ty piszesz? Takie karty od dawna wydaje WBK i mBank....

    Taaa, jak sobie pasek sam cyrklem wydrapiesz ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-02-06 01:18:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    xbartx napisał/a:

    > Taaa, jak sobie pasek sam cyrklem wydrapiesz ;)

    Dostalam z ING Banku nową kartę z chipem (czy czipem) i jest na niej
    jakiś pasek naklejony. Nie wiem czy to trzeba zerwać, czy tak ma być?
    Nie chce mi się iść specjalnie do oddziału w tej sprawie.
    Czy starą kartę (aktywna jest jeszcze do końca lutego) oddać później do
    banku, czy wyrzucić?

    --
    animka