  • 1. Data: 2003-09-05 15:09:19
    Temat: VW zyskał Nordea straciła
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    "W pierwszym tygodniu września wartość depozytów ulokowanych
    w Volkswagen Bank direct przekroczyła sumę 500 milionów PLN."

    Podejrzewam, że większość tej kasy to właśnie przeniesienia z LG. Jak dla
    mnie suma zawrotna.
    Jednak dla Nordei to chyba nic skoro nas tak potraktowała.

    Pozdrawiam wszystkich LGnetowców, którzy uciekli do VW.

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-09-05 15:23:40
    Temat: Re: VW zyskał Nordea straciła
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bja8s0$ao2$...@n...news.tpi.pl,
    Agaska <g...@w...pl>:
> [...]
    > w Volkswagen Bank direct przekroczyła sumę 500 milionów PLN."
    >
    > Podejrzewam, że większość tej kasy to właśnie przeniesienia z LG. Jak
    Nie wiem, czy wiekszosc, ale pewnie istotna czesc. LGnet nie mial chyba
    sumarycznie zbyt wysokich depozytow.

    > Pozdrawiam wszystkich LGnetowców, którzy uciekli do VW.
    A dziekujemy ;)

    P.S. Jeszcze znam kilku, ktorzy sa "w drodze" ze znaczacymi depozytami.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-07 18:08:17
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > Jednak dla Nordei to chyba nic skoro nas tak potraktowała.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich LGnetowców, którzy uciekli do VW.

    ja rowniez pozdrawiam\
    wlasnie jestem na etapie zamykania konta w LG
    w VW juz sobie zalozylem, jeszcze tylko przelew kasy

    i po sprawie

    --
    pozdrawiam
    Bob