  • 11. Data: 2023-09-16 10:12:03
    Temat: Re: no w końcu - telefon od Prezesa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > przygotowałem właśnie 20 tys funtów
    > jeszcze raz takie tąpnięcie panie Prezesie poproszę
    >
    > 2 x 2500zł = Ajfon
    >
    > money for nothing chicks for free

    Ale zauważyłeś, że to nie funty zwiększyły swoją wartość, tylko złotówka
    zmniejszyła? Więc w gruncie rzeczy masz tyle samo kasy co poprzednio. Co
    z tego, że kupisz iphona, jak za pozostałą kwotę kupisz mniej niż
    mógłbyś kupić wcześniej (przy czym różnica będzie większa niż koszt
    iphona)?

    Jakby to tak działało jak piszesz, to wszyscy mieszkańcy Wenezueli,
    Zimbabwe, Libanu, czy innej Argentyny - a także Polski - byliby
    szczęśliwi. Ale to tak nie działa, tak samo jak nie działa perpetuum
    mobile.

    Chwilowo coś takiego może "zadziałać", ale to tylko oznacza, że na zysk
    jednej osoby złożyły się inne. Na dłuższą metę, to wszyscy muszą
    dołożyć.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 12. Data: 2023-09-16 11:09:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:m3a5tmczak.fsf@intrepid.localdomain>
    user Krzysztof Halasa pisze tak:

> [...]
    > poprzednio. Co z tego, że kupisz iphona, jak za pozostałą kwotę
    > kupisz mniej niż mógłbyś kupić wcześniej (przy czym różnica będzie

    tak panie Krzysztofie zauważyłem

    codziennie zauważam dwarazydziennie
    że to nie funty zwiększyły swoją wartość
    i ubolewam :(

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza