  • 1. Data: 2023-08-27 13:32:29
    Temat: Zapłacenie kartą
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Zapłaciłam kartą debetową za zakupy przemysłowe w sklepie internetowym
    Biedronki.
    Zapłaty jako e-przelew bank nie przyjął, odrzucił. Na tej Biedronce nie
    ma opcji zrobienia normalnego przelewu.
    Teraz mi wisi niemała kwota zaplacenia kartą (w BLOKADACH).
    To chyba powinno być od razu zapłacone?

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-08-27 14:50:40
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 13:33:03 UTC+2 Animka napisał(a):
> [...]
    > ma opcji zrobienia normalnego przelewu.
    > Teraz mi wisi niemała kwota zaplacenia kartą (w BLOKADACH).

    No to zapłaciłaś tą kartą czy nie?
    Ta blokada to na sunę tych zakupów czy na inną?
    I co to jest "e-przelew"?
    I jak go "bank odrzuca"?

  • 3. Data: 2023-08-27 15:10:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No to zapłaciłaś tą kartą czy nie?

    Nie wiem, Do tej Biedronki zapłata kartą nie dotarła. Wisi w banku w
    blokadach (dzisiaj niedziela, ale Pay w Allegro od razu płaci, a mnie
    najpierw tego paya bank odrzucił, więc zapłacilam kartą. Najgorsze jest
    to , że musiałam podać Biedronce cały mumer karty, do kiedy ważna i kod CV.
    > Ta blokada to na sunę tych zakupów czy na inną?

    Na sumę zakupów.

    > I co to jest "e-przelew"?

    Przekierował mnie do wskazanego banku, zalogowałam się itd. a potem, że
    transakcja odrzucona, więs spróbowałam zapłacić chyba pierwszy raz w
    życiu kartą.
    Powinnam atywować e-przelewy na m-linii. Też nie wiem co to jest.

    > I jak go "bank odrzuca"?
    No, że transakcja odrzucona, ale płatnośc kartą przyjął, tylko, że to
    nie jest Visa, a Mastercard.
    Czasami mam nie przemyślane pomysły, na chybcika, a potem się głowię.
    Zapłata wisi w blokadach banku, czyli nie zapłacone od razu.

    --
    animka

  • 4. Data: 2023-08-27 17:00:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 15:10, Animka pisze:

    > więs spróbowałam zapłacić chyba pierwszy raz w
    > życiu kartą.
    > Zapłata wisi w blokadach banku, czyli nie zapłacone od razu.

    A jak płacisz kartą w sklepie, w terminalu,
    to masz "od razu zapłacone" czy też wisi w blokadach?

  • 5. Data: 2023-08-27 18:01:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.08.2023 o 17:00, cef pisze:

    > A jak płacisz kartą w sklepie, w terminalu,
    > to masz "od razu zapłacone" czy też wisi w blokadach?

    Faktycznie. Też wisi w blokadach.

    --
    animka

  • 6. Data: 2023-08-27 18:15:51
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > No to zapłaciłaś tą kartą czy nie?

    Obydwie odpowiedzi się poprawne i niewłaściwe zarazem.

    --
    t0maszek

  • 7. Data: 2023-08-27 18:16:46
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 18:01, Animka pisze:

    > Faktycznie. Też wisi w blokadach.

    ROTFL

    --
    t0maszek

  • 8. Data: 2023-08-27 18:45:29
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > Faktycznie. Też wisi w blokadach.

    Ale co w tym dziwnego?
    Mi też wisi w blokadach czasem 1 czasem 3 dni, a potem wchodzi do
    historii transakcji.

    Czasem mi się zdarza odrzucenie transakcji ale to dlatego, że:
    - sama sobie ustawiłam limit kwoty a transakcja jest ponad limit
    - brak środków na koncie, wtedy płace kartą z drugiego konta

  • 9. Data: 2023-08-27 18:56:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.08.2023 o 18:45, Monika Głowacka pisze:

    > Ale co w tym dziwnego?
    > Mi też wisi w blokadach czasem 1 czasem 3 dni, a potem wchodzi do
    > historii transakcji.

    Myślałam, że taka transakcja przechodzi od razu tak jak płatność na
    Allegro Pay-em. Nigdy kartą nie płaciłam, bo nie chciałam i dlatego
    teraz byłam zdezorientowana.

    Dzięki i pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2023-08-27 19:05:32
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 18:56, Animka pisze:

    > Myślałam, że taka transakcja przechodzi od razu tak jak płatność na
    > Allegro Pay-em. Nigdy kartą nie płaciłam, bo nie chciałam i dlatego
    > teraz byłam zdezorientowana.

    Ja zawsze płacę kartą. Czasem kupuję jakiś dostęp do strony. Zdarzyło mi
    się że blokada weszła, ale strona się zawiesiła, a dostępu nie było.
    Piszę do nich, a oni nie opisują, więc reklamacja w banku: Chargeback.

    mBank zwrócił mi po 48 godzinach, a Citibank (9 lat temu) po 24 godzinach

    Teraz czasem płacę BLIKiem.
    Bardzo rzadko gotówką.