  • 1. Data: 2002-03-13 20:33:15
    Temat: BPH - prowizje
    Od: "DarMoch" <d...@f...onet.pl>

    Ostatnio znowu "mój" bank zaskoczył mnie prowizją od zlecenia stałego. Gdy
    kwota na fakturze (np. za telefon, czynsz, czy gaz) zmienia się - czyli
    dokładnie co miesiąc, bank pobiera sobie 3 zł od jednej faktury.

    Czy Ktoś może wie jak w takiej sytuacji podchodzą inne "marmury"? A może
    któryś z elektronicznych Banków ma taką ofertę tańszą? Mam drugie konto w
    mBanku, ale nie ma takiej oferty.
    DArek

  • 2. Data: 2002-03-13 21:02:54
    Temat: Re: BPH - prowizje
    Od: "Pepek" <p...@f...onet.pl>

    załóż sobier konto sezam z dostępem przez internet w BPHPBK do swojego
    rachunku i będzie mógł sam robić przelewy za darmo.

  • 3. Data: 2002-03-13 22:38:48
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Czy Ktoś może wie jak w takiej sytuacji podchodzą inne "marmury"?

    Tez kasuja oplate. Wyjatek - PKO BP. Tam jeszcze jest za darmo zlecenie
    stałe o zmiennej wysokości.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-03-13 22:56:46
    Od: "schen" <s...@i...pl>

> [...]
    > dokładnie co miesiąc, bank pobiera sobie 3 zł od jednej faktury.
    >
    > Czy Ktoś może wie jak w takiej sytuacji podchodzą inne "marmury"?

    Nie prosciej zamiast zlecenia stalego uzyc polecenia zaplaty? TPSA potrafi
    to realizowac, ale nie wiem jak z gazem. A czynsz to tak czesto to chyba sie
    nie zmienia - moglby zostac na zleceniu stalym.

  • 5. Data: 2002-03-14 07:54:41
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Nie prosciej zamiast zlecenia stalego uzyc polecenia zaplaty?

    Pewnie ze prosciej, ale:

    >TPSA potrafi
    > to realizowac

    Na razie tylko w Warszawie

    > ale nie wiem jak z gazem.

    raczej nie ma PZ

    > A czynsz to tak czesto to chyba sie
    > nie zmienia

    czasem co miesiac (wyrownania etc)

    - moglby zostac na zleceniu stalym.

    nie moglby, bo zmiana wysokosci zlecenia stalego czesciej niz co 3 miesiace
    kosztuje, z wyjatkiem zmiany przez telefon

    Zostaje jeszcze prad. Raczej bez szans na PZ.

    W sumie trzy wyjscia:

    1. zmienic bank na PKO BP
    2. co miesiac dzwonic do BPH i zmieniac wysokosc kwoty
    3. placic przez Internet

    A jak to robia klienci innych bankow ? Podzielcie sie informacja ? Raczej
    placicie za zmiane wysokosci zlecenia, czy placicie przez internet ? A moze
    cos innego ?

    MichalL

  • 6. Data: 2002-03-14 09:47:47
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    BPH Sezam SBI - internet , bez oplat przelewy

  • 7. Data: 2002-03-16 09:50:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002 08:54:41 +0100, "MichalL" <m...@n...isn.pl>
    wrote:

    >A jak to robia klienci innych bankow ? Podzielcie sie informacja ? Raczej
    >placicie za zmiane wysokosci zlecenia, czy placicie przez internet ? A moze
    >cos innego ?

    Zaden klasyczny ebank nie oferuje zlecenia stalego o zmiennej kwocie
    (czyli placena na podstawie faktury) i raczej nigdy tego nie
    zaoferuje, predzej i marmury z tego zrezygnuja.
    Ja (i pewnie wielu grupowiczow) robie to po prostu tak - przychodzi
    rachunek to od razu biore wpisuje do kompa przelew z data przyszla i
    tyle, zapominam o rachunku, byle na koncie srodki byly.
    Wysilek niewielki a przelew darmowy i w razie czego mam pelna kontrole
    nad wydatkami.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-03-16 13:19:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wysilek niewielki a przelew darmowy i w razie czego mam pelna kontrole
    > nad wydatkami.

    No i nie zapomnij o przyjemnosci bycia w banku bez kolejek :-))
    Fajnie jest tak czasem powiedziec do innych w domu: "nie przeszkadzaj-
    jestem w banku" ;-))
    Gorzej sie robi, jak tych rachunków zaczyna byc duzo- wtedy faktycznie
    trzeba miec tyle rzeczy w pamieci (na czas przelanie pieniedzy na
    odpowiednie konto celem dalszego przelewu ;-)).
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-04-16 19:33:02
    Od: "Regis" <r...@w...pl>

    "DarMoch" <d...@f...onet.pl> wrote...
> [...]
    > kwota na fakturze (np. za telefon, czynsz, czy gaz) zmienia się - czyli
    > dokładnie co miesiąc, bank pobiera sobie 3 zł od jednej faktury.

    Nie uwazasz ze lekko przeginasz ? Zlecenie stale o zmiennej wysokosci? Nie
    ma czegos takiego. To co robisz to raczej niskich lotow proby obchodzenia
    oplaty za zwykly przelew.
    Przelew jest platny, a Ty myslisz ze zrobisz bezplatne 'stale zlecenie' i
    bedziesz je przerabial? Jesli chcesz pokrywac oplaty za telefon to zrob
    polecenie zaplaty a nie probuj naginac zlecenia STALEGO do wykonywania
    funkcji do jakiej nie bylo stworzone - majac dodatkowo pretensje do banku
    Leszek

  • 10. Data: 2002-04-17 06:42:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > polecenie zaplaty a nie probuj naginac zlecenia STALEGO do wykonywania
    > funkcji do jakiej nie bylo stworzone - majac dodatkowo pretensje do banku

    No nie wiem ja mam DD w BZWBK i mi zlotoweczke sciagaja...