  • 1. Data: 2003-04-24 17:09:12
    Temat: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    nie ma co pisać maili do i tak kasuja przed przeczytaniem !!!!

  • 2. Data: 2003-04-24 17:09:16
    Temat: Re: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > nie ma co pisać maili do i tak kasuja przed przeczytaniem !!!!

    Heh... a po co mieliby tam czytać jakieś maile? ;-))

    Pix

  • 3. Data: 2003-04-24 18:34:53
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Heh... a po co mieliby tam czytać jakieś maile? ;-))

    no jakto - ja tam z Krakowa jestem ale w TV ile razy widzę budynek
    Kołodkowego księstwa
    to na górze zawsze jest wielki baner z adresem www.mofnet.gov.pl

    to chiba do czegoś zobowiązuje

    chyba ze to jest ministerstwo nastawione tylko na jednokierunkową
    informację - malutcy mają czytać informacje od MF a nie maile do niego
    wysyłać

  • 4. Data: 2003-04-24 18:43:30
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > chyba ze to jest ministerstwo nastawione tylko na jednokierunkową
    > informację - malutcy mają czytać informacje od MF a nie maile do niego

    Ale nigdzie nie chwala sie e-mailem chociaz w 1/10 tak jak adresem www.
    To cos podpowiada:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2003-04-24 18:49:24
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > no jakto - ja tam z Krakowa jestem ale w TV ile razy widzę budynek
    > Kołodkowego księstwa
    > to na górze zawsze jest wielki baner z adresem www.mofnet.gov.pl
    >
    > to chiba do czegoś zobowiązuje

    Nie wiem jak u innych, ale u mnie jak wchodzę na ten link to zaraz
    się pokazuje reklama kolejnego genialnego pomysłu pana Kołodki
    na rozwiązanie naszych polskich bolączek, tym razem metodą
    dodrukowania potrzebnych pieniędzy.
    Tutaj niestety trochę się chyba spóźnił, bo Lepper był pierwszy :-))

    > chyba ze to jest ministerstwo nastawione tylko na jednokierunkową
    > informację - malutcy mają czytać informacje od MF a nie maile do niego
    > wysyłać

    Ano.
    Skoro mamy takiego genialnego ministra to informacja jednokierunkowa
    w zupełności wystarczy ;-)

    Pix

  • 6. Data: 2003-04-24 19:15:55
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Ano.
    > Skoro mamy takiego genialnego ministra to informacja jednokierunkowa
    > w zupełności wystarczy ;-)

    to przynajmniej jakiś wydzielony adres do wysyłania pochwał, podziękowań,
    gratulacji by mu sie przydał :-)

  • 7. Data: 2003-04-24 19:37:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > to przynajmniej jakiś wydzielony adres do wysyłania pochwał, podziękowań,
    > gratulacji by mu sie przydał :-)

    Racja - najwyraźniej w tym całym ferworze o tym zapomnieli.
    Cóż to za fatalne przeoczenie i jaka wielka strata! :-))

  • 8. Data: 2003-04-24 22:57:49
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Aga wrote:
    > nie ma co pisać maili do i tak kasuja przed przeczytaniem !!!!

    Witam,

    nie wiem w czym macie problem - www.mofnet.gov.pl -> ministerstwo ->
    kontakt do MF i jest pare adresow emailowych + nazwiska + telefony.

    A ze nie czytaja - a skad niby wiesz? Wysylalas maila z potwierdzeniem
    odbioru? :) Moze zwlekaja z odpowiedzia albo przygotowuja ja.

    Nie prosciej czasem zadzwonic?

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2003-04-25 04:47:23
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    ,

    pisałam do konkretnej osoby......

    -- Your message

  • 10. Data: 2003-04-25 06:23:22
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Aga wrote:
    > ,
    >

    > pisałam do konkretnej osoby......
    >
    > -- Your message

    to jeszcze nic nie znaczy. Znam osoby ktore maja specjalnie ustawiony
    defaultowo tego typu komunikat po to by nikt sie ich nie czepial ze cos
    przeczytali i tym samym do czegos sie zobowiazali.

    D.