  • 1. Data: 2003-04-24 14:06:21
    Temat: mBank - zalatwić tam cos to masakra!!!
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    mBank to swietny twor do momentu gdy nie trzeba zalawic cos przez mlinka/e

    sroda godz 16:00

    chcialem zrezygnowac z ze wznawiania karty do emaxa

    dzwonie do mlinki
    JA mowie o co chodzi
    mlinka ok, ale trzeba nadac telekod
    JA jak to nadac telekod, przeciez byl juz nadany (nawet pamietam, a
    dokladniej mam zapisany:)
    m niemozliwe - w sytemie nie bylo telekodu
    JA jak to niemozliwe?! przeciez zakladalem konto telefonicznie i bez
    aktywacji telekodu nie mogloby byc aktywne!
    m tak czy inaczej system pokazuje mi ze telekod nie byl aktywowany
    JA zrezygnowany - ok to aktywujemy
    m w celu aktywacji zaraz do pana oddzwionmy

    czekam 3h nikt nie dzwoni

    dzwonie jeszcze raz - klaruje o co chodzi - na to kolejny mlinek odpowiada
    ze to sam system oddzwania i oni nie maja na to wplywu i w sumie to nie
    wiedomo kiedy bedzie dokladnie tem zwrotny telefon

    zadzwonili - tylko ze o 8:30 w czwartek gdy bylem w pracy!!!

    jakim cudem mam to z nimi zalatwic skoro oddzwaniaja nawet po 16
    godzinach????

    pzdr
    na maxa wkurw%#^#%$

    matjaw

  • 2. Data: 2003-04-25 06:14:59
    Temat: Re: mBank - zalatwić tam cos to masakra!!!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał:

    > ludzie nie chca miec aktywnego kanalu telef. powinni wymyslec np aktywowanie
    > i zamawianie kart VE przez strone www podajac kod jednorazowy a mlinie
    > pozostawic naprawde do rzeczy nietypowych.

    kredytowki + nadawanie PIN bedzie mozna aktywowac via www

  • 3. Data: 2003-04-25 06:25:25
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mBank to swietny twor do momentu gdy nie trzeba zalawic cos przez mlinka/e

    Niestety to jest bardzo waskie gardlo, bo wiekszosc ludzi po wykonaniu
    czegos przez telefon blokuje sobie ten dostep w celu bezpieczenstwa(robie to
    samo) i gdy znow trzeba np aktywowac karte zaczyna sie oczekiwanie na
    oddzwonienie z mBanku. Kiedys to oddzwonienie nastepowalo szybko, teraz
    mozna czesto nie doczekac sie na telefon tego samego dnia, jezeli widza, ze