  • 1. Data: 2003-04-24 14:13:27
    Temat: kredyt na budowę - zloty czy dewiza???
    Od: "emil" <e...@i...pl>

    Witam Wszystkich.
    Zamierzam zaciągnąć kredyt na dokończenie budowy w wysokości 100000 zlotych
    (PLN). Chcialbym zasięgnąć rady specjalistów z tej grupy dyskusyjnej czy w z
    lotych czy w dewizie a jezeli w dewizie to czy w dobrym kierunku zmierzam pr
    zymierzajac sie do franka szwajcarskiego.
    Pozdrawiam i dzięki.

  • 2. Data: 2003-04-24 14:25:19
    Temat: Re: kredyt na budowę - zloty czy dewiza???
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    wg mnie bardzo dobrze zmierzasz jesli chodzi o frank szwajcarski :))

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 3. Data: 2003-04-25 06:42:10
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A wg mnie skup sie na PLN
    Jesli chcesz szczegolowe wyliczenia sluze pomoca.