  • 1. Data: 2005-06-24 06:41:15
    Temat: Płacę z Inteligo i problemy z kartą kodową
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Witam

    Próbowałem dzisiaj zasilić swoje konto w Allegro płacą za pośrednictwem
    opcji "Płacę z Inteligo". Dziwnym trafem każdy kod, który wpisuję jest
    uznawany przez system za nieaktualny i następuje żądanie podania kolejnego
    kodu z karty. Wykorzystałem w ten sposób chyba z 6 numerów i nic. Czy ktoś
    się spotkał z taką sytuacją?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 2. Data: 2005-06-24 06:58:36
    Temat: Re: Płacę z Inteligo i problemy z kartą kodową
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > kodu z karty. Wykorzystałem w ten sposób chyba z 6 numerów i nic. Czy ktoś

    OK, wszystko jasne. Inteligo ma jakieś problemy techniczne i system
    przeskakuje po kilka cyfr na karcie kodów. W rozmowie z Konsultantem
    zalecono mi niewykonywanie dzisiaj żadnych płatności. Fajne :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-06-24 13:17:46
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > OK, wszystko jasne. Inteligo ma jakieś problemy techniczne i system
    > przeskakuje po kilka cyfr na karcie kodów. W rozmowie z Konsultantem
    > zalecono mi niewykonywanie dzisiaj żadnych płatności. Fajne :)

    Uuuu... a kiedys tak profesjonalnie podchodzili do update'ow. W nocy z
    wczoraj na dzisiaj dodawali ubezpieczenia OC i przy okazji musieli cos
    skopac.

    --
    Krzysztof
    no SiG