  • 1. Data: 2004-01-28 22:18:46
    Temat: nazwa odbiorcy
    Od: "JD" <j...@t...net>

    Czy bank przyjmie przelew jesli podalem zle imie i nazwisko, ale prawidlowy
    numer konta ?

    Chodzi o przelew wynagrodzenia.
    Tj. zalezy mi zeby ta inna osoba otrzymala przelew, bo konto mialo byc
    wspolne, ale jeszcze nie zostalo w takowe przeksztalcone.

  • 2. Data: 2004-01-28 22:22:24
    Temat: Re: nazwa odbiorcy
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv9cga$f8b$...@m...aster.pl,
    JD <j...@t...net>:
> [...]
    > Tj. zalezy mi zeby ta inna osoba otrzymala przelew, bo konto mialo byc
    > wspolne, ale jeszcze nie zostalo w takowe przeksztalcone.

    Zalezy jaki bank.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-28 23:05:02
    Od: "JD" <j...@t...net>

    > Zalezy jaki bank.

    Powaznie ? Jak to jest np. w mBanku ?

  • 4. Data: 2004-01-28 23:57:47
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JD" <j...@t...net> napisał w wiadomości

    > Powaznie ? Jak to jest np. w mBanku ?

    Jeśli mBank to przyjmie.

  • 5. Data: 2004-01-29 01:11:17
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tj. zalezy mi zeby ta inna osoba otrzymala przelew, bo konto mialo byc
    > wspolne, ale jeszcze nie zostalo w takowe przeksztalcone.

    Prawidłowe księgowanie powinno zakończyć się odrzuceniem przelewu:
    niezgodność nazwy odbiorcy z nr rachunku i zwrot do nadawcy.

    Piotr

  • 6. Data: 2004-01-29 07:00:52
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv9f72$iop$...@m...aster.pl,
    JD <j...@t...net>:

    > Powaznie ? Jak to jest np. w mBanku ?

    mBank nie sprawdza, czyli przejdzie bez problemow

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-29 09:27:27
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Prawidłowe księgowanie powinno zakończyć się odrzuceniem przelewu:
    > niezgodność nazwy odbiorcy z nr rachunku i zwrot do nadawcy.

    No właśnie niekoniecznie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 8. Data: 2004-01-29 09:48:27
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    > mBank nie sprawdza, czyli przejdzie bez problemow

    Ale skasuje 50gr. Bo teraz za wszystko będzie 50 gr.

    Jan

  • 9. Data: 2004-01-29 11:41:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jan napisał:

    > Ale skasuje 50gr. Bo teraz za wszystko będzie 50 gr.

    Taaaaaa, za zalogowanie sie do serwisu tez.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-01-29 11:56:25
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Taaaaaa, za zalogowanie sie do serwisu tez.
    >
    > Bartol

    (blagam, nie kojarzcie "Jan" z "jan".
    "Jan" to nie ja, mimo, ze niektore posty moje maja w polu Od "jan"
    zmieniam nicka, z obu kopm. bedzie ten sam j...@p...onet.pl)
    zbyszko janke