  • 1. Data: 2002-02-21 13:52:24
    Temat: Starocie
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Wiem, że to nie dotyczy grupy, ale czy ktoś może mi powiedzieć jak usunąć
    stare wiadomości z jakiejś grupy? Używam Outlook'a 5.0.
    Dzięki
    Kate

  • 2. Data: 2002-02-21 13:54:12
    Temat: Re: Starocie
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Wiem, że to nie dotyczy grupy, ale czy ktoś może mi powiedzieć jak usunąć
    > stare wiadomości z jakiejś grupy? Używam Outlook'a 5.0.
    > Dzięki
    > Kate

    zaznaczasz grupe => prawy klawisz myszy => "Wlasciwosci" => zakladka "Plik
    lokalny"
    lub
    zaznaczasz grupe => menu "Plik" => "Wlasciwosci" => zakladka "Plik lokalny"

  • 3. Data: 2002-02-21 17:46:17
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    zapewne bardziej chodzi Kate o ukrycie wiadomosci przeczytanych (ale kto to
    wie :-))

    do powyzszego 2 ustawienia:
    - narzedzia - opcej - konwersja - (i tam jest kilka opcji do przemyslenia)
    - prawym klawiszem na pasku - uaktywnic - pasek widokow i zaznaczyc - ukryj
    przeczytane wiadomosci
    :-)