  • 1. Data: 2003-06-30 09:29:33
    Temat: Re: najkorzystniejsza lokata
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartosz Skorek wrote:
    > Witam,
    >
    > wiedzą może pastwo gdzie obecnie są najlepiej oprocentowane lokaty (
    > jedno lub kilku miesięczne ) ?

    Pooglądaj ofertę Dominetu jeżeli upierasz się przy lokacie. A może jakiś FI?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-06-30 09:31:22
    Temat: najkorzystniejsza lokata
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Witam,

    wiedzą może pastwo gdzie obecnie są najlepiej oprocentowane lokaty ( jedno
    lub kilku miesięczne ) ?

    wiem że Invest bank ma 4,coś procenta, ale może gdzieś jest więcej

    BS

  • 3. Data: 2003-06-30 09:33:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartosz Skorek wrote:
    > wiedzą może pastwo gdzie obecnie są najlepiej oprocentowane lokaty (
    > jedno lub kilku miesięczne ) ?

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-30 09:34:07
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    DominetBank, LukasBank, VWBankDirect.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-06-30 11:53:32
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Pooglądaj ofertę Dominetu jeżeli upierasz się przy lokacie. A może jakiś
    FI?

    A opłaca się inwestować w FI na tak krótkie okresy ?
    Jeżeli tak to jaki fundusz pobiera najmniejsze prowizje przy sprzedazy
    aktywów ?

    Pozdrawiam
    axell

  • 6. Data: 2003-06-30 11:55:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    axell wrote:

    > A opłaca się inwestować w FI na tak krótkie okresy ?
    > Jeżeli tak to jaki fundusz pobiera najmniejsze prowizje przy sprzedazy
    > aktywów ?

    A dlaczego nie? Zawsze lepiej dostać więcej % niż mniej :-))) Poza tym nie
    blokujesz sobie pieniędzy. Żadnych prowizji za nabycie/zbycie nie zapłacisz
    w SFI mbanku:
    www.fundusze.mbank.com.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-30 12:04:43
    Od: o...@t...pl

    > FI?
    >
    > A opłaca się inwestować w FI na tak krótkie okresy ?
    > Jeżeli tak to jaki fundusz pobiera najmniejsze prowizje przy sprzedazy
    > aktywów ?

    Osobiście polecam Union-Investment fundusz pieniężny - obsługa przez telefon,
    przyzwoity zysk (jak na fundusz pieniężny oczywiście), żadnych opłat za nabycie
    czy umorzenie i szybka realizacja zleceń. Z moich doświadczeń wynika, że jest
    to dobra alternatywa dla lokaty bankowej. W SFI mBanku też nie pobierają
    żadnych prowizji ale niekiedy trzeba długo czekać na swoje pieniądze....

  • 8. Data: 2003-06-30 12:07:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > W SFI mBanku też nie pobierają żadnych prowizji ale
    > niekiedy trzeba długo czekać na swoje pieniądze....

    Co masz na mysli? Nigdy długo nie czekałam - a sprzedawałam już trochę. Poza
    tym w SFI masz wszystkie fundusze bez prowizji (akcyjne też) a nie tylko
    pieniężny.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-06-30 12:07:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    axell wrote:
    > A opłaca się inwestować w FI na tak krótkie okresy ?
    > Jeżeli tak to jaki fundusz pobiera najmniejsze prowizje przy
    sprzedazy
    > aktywów ?

    Popatrz na mBank - nie pobieraja tam zadnych prowizji
    www.fundusze.mbank.com.pl

  • 10. Data: 2003-06-30 12:18:56
    Od: j...@p...onet.pl

    > wiedzą może pastwo gdzie obecnie są najlepiej oprocentowane lokaty ( jedno
    > lub kilku miesięczne ) ?

    Nie bank, ale wkłady ubezpieczone:
    http://www.skokpiast.pl/oferta_lokaty.html

    Jacek