    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Date: Sun, 17 Mar 2002 01:42:56 +0100

    Użytkownik "arnaert" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a70iqn$ju6$1@news.onet.pl...
    > PKO BP - za makabryczny poziom obslugi klienta
    > BGZ - za niedopracowane uslugi
    > CITI - za ciagle problemy, awarie i oszustwa
    > MILLENNIUM - za durne niedopracowane uslugi, i za brak stronki www! (to
    jest
    > niesamowite!!!! - do cholery, przeciez to nie jest firma produkujaca
    > rajstopy z pipidowki pod wachockiem...)

    Dla mnie pierwsze miejsce bezkonkurencyjnie MILLENIUM!!!
    - za załatwianie słusznej reklamacji 6 m-cy, pieniądze zwrócili, po paru
    monitach, bez słowa
    wyjaśnienia czy przepraszam, nawet ciężko było mi uzyskać informacje ,że te
    pieniądze które
    mi przelali jako korektę, to z tej starej reklamacji , a nie z nowego błędu
    którego być może nie zauważyłem.
    -za zmianę systematycznie zasad na niekożyść klientów np, opłaty w
    bankomatach własnych
    oddziałow
    -za ewidentne i przechodzące wszelkie granice wprowadzanie w błąd przy
    reklamie, a właściwie to nawet oszustwo, bo normalnemu człowiekowi nie
    przyjdzie do głowy ,że jeżeli w reklamie jest oprocentowanie 7,5% avista dla
    kwot większych od 15000 zł , to trzymając 15001 zł przez rok dostanie tylko
    ułamek tych procentów, ze względu na interesujący sposób liczenia owych
    procentów w MILLENIUM , a mianowicie od pierwszych 2000 zł 0% od następnych
    3000 zł 0,5% itd.
    tak że faktycznie 7,5% dostanie tylko od 1 zł z 15001 zł trzymanych przez
    rok i może się
    czuć po roku troche ;-) "rozczarowany" atrakcyjnością swojego "konta efekt"
    ,dlatego
    ostrzegam wszystkich i odsyłam do artukułu Rzeczypospolitej " Piętrowe
    odsetki parterowe zyski"
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020314/200203140001
    .html?k=on&t=20020314200
    20314