  • 1. Data: 2007-09-07 18:14:33
    Temat: naiwne pytanie?
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    Właśnie dostałem "spama" na o2 - Konto Citi Direct.
    Od pewnego czasu śledzę ofertę tego lichwiarskiego banku i cały czas nie
    mogę zrozumieć do kogo jest kierowana ich oferta kont osobistych? Bo chyba
    trzeba być bogatym snobo-idiotą żeby otwierać u nich konto osobiste które
    nic nie oferuje a którego urzymanie kosztuje więcej niż inne konta w
    bankach które swojej obecności nie ograniczją do miast > 100 000
    mieszkańców. Znajdzie się ktoś kto może wtłumaczyć mi ich dziwaczną
    filozofie marketingową?

  • 2. Data: 2007-09-07 18:24:47
    Temat: Re: naiwne pytanie?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    LW pisze:
> [...]
    > niż inne konta w bankach które swojej obecności nie ograniczją do
    > miast > 100 000 mieszkańców. Znajdzie się ktoś kto może wtłumaczyć mi

    A co jest nie tak z kontem Citi Direct ? Prowadzanie bezplatne (po
    spelnieniu pewnych wymagan lub platne niewiele), darmowe przelewy,
    darmowa jedna wyplata z DOWOLNEGO bankomatu na terenie calego kraju,
    bezplatne wyplaty z Citi + Euronet. Dobre karty kredytowe, ktore na
    pewno zaoferuja kazdemu posiadaczowi konta jesli bedzie tam cokolwiek
    wplywalo. Jak na polskie realia to maja jeden z najlepszych poziomow
    obslugi dla przecietnego klienta.

    Nie jestem bogatym snobem. Za idiote rowniez sie uwazam. Konto u nich
    posiadam. I nie kosztuje mnie ono nic.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-07 21:15:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

> [...]
    > obslugi dla przecietnego klienta.
    >
    > Nie jestem bogatym snobem. Za idiote rowniez sie uwazam. Konto u nich

    Oraz darmowe przelewy w Eurolandzie.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2007-09-07 22:08:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > chyba
    > trzeba być bogatym snobo-idiotą żeby otwierać u nich konto osobiste

    mam w Citi konto, nic za nie nie płacę i jestem zadowolony z obsługi...więc
    o co chodzi?