  • 1. Data: 2007-09-07 22:24:07
    Temat: Citi kusi goldem...
    Od: robbi <r...@n...com>

    ... w miejsce silvera ktorego mam od wiekow.
    I ogolnie nie mam jakis powodow do utyskiwania.
    Pytanie do posiadaczy Goldów - sa jakies namacalne plusy posiadania
    zlotego plastiku w portfelu (pomijam efekt szpanu zlotem ;> - to bym
    raczej dal jako minus)

    Karta lezy i czeka na decyzje - aktywowac czy tez nie.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 2. Data: 2007-09-07 23:08:35
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: yayco <y...@n...pl>

    robbi pisze:
> [...]
    > raczej dal jako minus)
    >
    > Karta lezy i czeka na decyzje - aktywowac czy tez nie.

    Czasami są wyższe rabaty w sklepach objętych programem rabatowym.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-09-08 06:55:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Pytanie do posiadaczy Goldów - sa jakies namacalne plusy posiadania
    > zlotego plastiku w portfelu (pomijam efekt szpanu zlotem ;> - to bym
    > raczej dal jako minus)

    nie ma, co najwyżej mobilizuje do wyższych obrotów, które mogą być powodem
    zwolnienia z opłaty rocznej, 200zł miesięcznie dla silvera juz nie
    wystarczy...

    no chyba, że dostaniesz kartę dożywotnio gratis...

  • 4. Data: 2007-09-08 08:06:02
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > nie ma, co najwyżej mobilizuje do wyższych obrotów, które mogą być powodem
    > zwolnienia z opłaty rocznej, 200zł miesięcznie dla silvera juz nie
    > wystarczy...

    W takim razie ile wystarczy? W poniedziałek mam mieć telefon z Citka w
    sprawie opłaty za następny rok użytkowania. Chciałbym się ustawić już
    do rozmowy.

  • 5. Data: 2007-09-08 08:51:36
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >W takim razie ile wystarczy? W poniedziałek mam mieć telefon z Citka w
    >sprawie opłaty za następny rok użytkowania. Chciałbym się ustawić już
    >do rozmowy.
    ja mialem silver z obrotem okolo 2000 miesiecznie i wymienili mi na golda
    gratis (+dodatkowe)
    i przyznali, ze przy takich obrotach nie musze martwic sie o oplate

    w lukasie np próg "darmowości" to 22tys rocznie

  • 6. Data: 2007-09-08 09:10:26
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i przyznali, ze przy takich obrotach nie musze martwic sie o oplate
    >
    > w lukasie np próg "darmowości" to 22tys rocznie

    ja mam golda z citi i niewiele obrotów, prawie zero i karta bezpłatna do
    2010 roku. Zwolnili z opłat yna 3 lata przy próbie całkowitej rezygnacji z
    karty. Można ich tak postraszyć albo bezpłatna karta na 3-5 lat albo robisz
    wylot z citka

  • 7. Data: 2007-09-08 10:11:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    robbi <r...@n...com> wrote:
> [...]
    > Pytanie do posiadaczy Goldów - sa jakies namacalne plusy posiadania
    > zlotego plastiku w portfelu (pomijam efekt szpanu zlotem ;> - to bym

    No wlasnie, tez sie zastanawialem czym sie rozni gold od silvera,
    przejrzalem TOiP i stwierdzilem, ze nie ma sensu, tym bardziej,
    ze taka zlota bardziej sie rzuca w oczy potencjalnemu zlodziejowi
    w sklepie.

    a.

  • 8. Data: 2007-09-08 13:06:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W takim razie ile wystarczy? W poniedziałek mam mieć telefon z Citka w
    > sprawie opłaty za następny rok użytkowania. Chciałbym się ustawić już
    > do rozmowy.

    1. jeżeli chodzi o silver to 200zł miesięcznie wystarczy
    2. nie wiem jak dla golda, ale wynegocjuj taki poziom obrotów zwalniający z
    opłaty, który bez problemu osiągniesz; wtedy nie zdziwisz się jak pewnego
    ładnego dnia bank obciąży rachunek karty opłatą roczną w wysokości kilkuset
    zł (nie pamiętam ile jest w TOiP)