eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie) › Re: nadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie)
  • Data: 2005-07-24 20:06:50
    Temat: Re: nadal nie mogę z KK w PayPal wysyłać (tylko z eKarty idzie)
    Od: "XHS" <x...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sam sobie mogę odpowiedzieć:

    przy płatności jest podana karta z której PayPal "pociągnie" kasę...
    ale jest to wciąż ta cholerna eKarta
    jak tam "more funding options" to pojawia się rozwijane menu, w którym
    powinienem móc wybrać inną kartę... a tam tylko jest... eKarta... Visy Classic
    nie ma - mimo, że jest dodana, i ustawiona nawet na PRIMARY

    bez sensu!!!