  • 11. Data: 2017-08-04 09:37:17
    Temat: Re: miścoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-04 o 09:31, Olin pisze:

    > Bankom zdarza się obracać pieniędzmi, do których zaliczamy również monety.

    Nie karm głupiego trolla.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-08-04 12:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-08-04 o 08:32, J.F. pisze:

    >Ja nie pytałem kto w Ministerstwie Obrony płaci za gadżety, bo to
    >akurat nie jest tematem, ani grupy, ani wątku. Pytałem jaki związek
    >ta dyskusja może mieć z bankami.

    A ty glupi, myslisz, ze ktos w MON zaplacil za takie gadzety.
    Pan zaplacil, Pani zaplacila ... i banki zaplacily, bo z czego
    uzupelniono deficyt budzetu :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-08-04 17:19:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 12:30, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A ty glupi, myslisz, ze ktos w MON zaplacil za takie gadzety.
    > Pan zaplacil, Pani zaplacila ... i banki zaplacily, bo z czego

    Uśmiech nie zmieni faktu, że to zwykłe sranie na czytających, wszędzie
    te jebane agitatory muszą się wpierdalać z polityką.
    Kurwa mać! Nawet grupę o kuchni zasyfić potrafią. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/