  • 1. Data: 2017-08-02 14:06:02
    Temat: miścoin
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Ministerstwo Obrony Narodowej wybiło okolicznościową monetę:
    https://m.salon24.pl/d1a62b53f9039b4a31fbfe3ce541d87
    3,750,0,0,0.jpg

    Może ktoś się orientuje, jak zostać posiadaczem takiego numizmatu?
    Czy można liczyć, że pojawią się na Allegro?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 2. Data: 2017-08-02 16:03:02
    Temat: Re: miścoin
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 14:06, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Może ktoś się orientuje, jak zostać posiadaczem takiego numizmatu?
    > Czy można liczyć, że pojawią się na Allegro?

    Zapewne trzeba jakoś na order zasłużyć.
    Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno doświadczenie -
    znaleźć i zapytać.
    P.G.

  • 3. Data: 2017-08-02 17:28:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    3,750,0,0,0.jpg

    >Zapewne trzeba jakoś na order zasłużyć.

    To nie order, a jesli wybito wieksza ilosc ... to do rozdawania.

    >Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno
    >doświadczenie - znaleźć i zapytać.

    On to raczej rozdawal niz zaslugiwal.

    Ale ... po pewnym szumie w mediach moze by tak MON wystawilo monety na
    licytacje :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-08-02 21:02:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 17:28, J.F. pisze:

    > On to raczej rozdawal niz zaslugiwal.

    Chodziło mi o "zasługiwał" a nie zasługiwał.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-08-02 21:12:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Chodziło mi o "zasługiwał" a nie zasługiwał.

    A mnie o to, ze na order to trzeba zasluzyc (ha, ha, dostal prawdziwy
    order "za zaslugi dla obronnosci kraju", to widac zasluzyl), a ta
    moneta to nie bardzo wiadomo do czego ma sluzyc.

    Moze do rozdawania rzecznikom, ministrom i generalom z innych krajow
    przy okazji zebran NATO :-)

    Wiec jesli ktos pragnie posiadania tej monety, to trzeba by sie
    zainteresowac gdzie one sa.

    A jak ktos chce, zeby mu MON tez wybil taka monete z jego nazwiskiem,
    o, to wtedy trzeba sie pytac Bartka, albo Antka, jak sobie mozna
    zaluzyc :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-08-03 12:47:23
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

    > A mnie o to, ze na order to trzeba zasluzyc (ha, ha, dostal prawdziwy
    > order "za zaslugi dla obronnosci kraju", to widac zasluzyl), a ta moneta
    > to nie bardzo wiadomo do czego ma sluzyc.

    Dawniej, w czasach LWP, każdy kto zaliczył batalion karny w Orzyszu
    robił sobie taką pamiątkową monetę. Była ona pamiątką, a jednocześnie
    symbolem oporu wobec regulaminów LWP. Być może teraz generałowie i inni
    pracownicy MON traktują swoją pracę w ministerstwie i armii jako służbę
    w batalionie karnym ;)

  • 7. Data: 2017-08-03 20:14:09
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-03 o 12:47, Dąbrowski pisze:
    > W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

    [ciach pierdy]

    Dobrze by było, gdyby którykolwiek z dyskutantów napisał, jaki to ma
    związek z bankami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2017-08-04 08:32:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Aug 2017 20:14:09 +0200, Akarm napisał(a):

    > Dobrze by było, gdyby którykolwiek z dyskutantów napisał, jaki to ma
    > związek z bankami.

    No jak to jaki ?
    A kto zaplacil za te "monety" ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-08-04 09:22:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-04 o 08:32, J.F. pisze:

    > No jak to jaki ?
    > A kto zaplacil za te "monety" ? :-)

    Ja nie pytałem kto w Ministerstwie Obrony płaci za gadżety, bo to akurat
    nie jest tematem, ani grupy, ani wątku. Pytałem jaki związek ta dyskusja
    może mieć z bankami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2017-08-04 09:31:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Aug 2017 09:22:39 +0200, Akarm napisał(a):

    > Pytałem jaki związek ta dyskusja
    > może mieć z bankami.

    Bankom zdarza się obracać pieniędzmi, do których zaliczamy również monety.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.