  • 1. Data: 2017-07-29 20:48:54
    Temat: O wpłatomatach słów kilka
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Otóż jak wygląda wpłata w bankomatach różnych sieci:

    Euronet - nie prosi o pin, po prostu otwiera paszczę i wkłada się tam
    banknoty. Próbowałem MC IdeaBanku i kredytówką GetInu. Przy tej
    ostatniej kasa poszła na konto karty kredytowej.

    Millenium - prosi o pin, dalej już tylko włożenie kasy. Karata ichnia.

    BZWBK - prosi o pin i o podanie wpłacanej kwoty. Karta ichnia.

    PKOBP - ten najbardziej porąbany. Prosi o pin, prosi o podanie kwoty i -
    uwaga - ilości wpłacanych banknotów. Karta ichnia.

    Howgh!
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2017-07-30 15:41:43
    Temat: Re: O wpłatomatach słów kilka
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 20:48:57 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >
    > PKOBP - ten najbardziej porąbany. Prosi o pin, prosi o podanie kwoty i -
    > uwaga - ilości wpłacanych banknotów. Karta ichnia.

    PKO BP oprócz liczby banknotów także kwotę łączną. Potem i tak liczy. Nie wiem po co
    te kombinacje alpejskie.

  • 3. Data: 2017-07-30 20:47:44
    Od: zaqu <r...@g...com>

> [...]
    >
    > PKOBP - ten najbardziej porąbany. Prosi o pin, prosi o podanie kwoty i -
    > uwaga - ilości wpłacanych banknotów. Karta ichnia.

    Z własnych doświadczeń, millenium kasa we wpłatomacie księgowana online
    Euronet czy też mBankowe bo z nich korzystam (karta mBanku) - czas księgowania nawet
    do godziny

  • 4. Data: 2017-08-01 02:55:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" 2...@g...co

    > Nie wiem po co te kombinacje alpejskie.

    Redundancja.

  • 5. Data: 2017-08-01 02:55:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" olilan$u6b$...@n...news.atman.pl

    > Euronet - nie prosi o pin, po prostu otwiera paszczę
    > i wkłada się tam banknoty. Próbowałem MC IdeaBanku

    Debetówka?

> [...]

    > PKOBP - ten najbardziej porąbany. Prosi o pin, prosi o podanie
    > kwoty i - uwaga - ilości wpłacanych banknotów. Karta ichnia.

    Wpłaty coś kosztują?

  • 6. Data: 2017-08-01 10:22:07
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Debetówka?

    Tak.

    > Wpłaty coś kosztują?

    Mnie nic nie kosztowały. Ale to wszystko jest w TOiP odnośnych banków.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2017-08-21 20:27:09
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 29.07.2017 o 20:48, Grzexs pisze:
> [...]
    > banknoty. Próbowałem MC IdeaBanku i kredytówką GetInu. Przy tej
    > ostatniej kasa poszła na konto karty kredytowej.

    Moim zdaniem to jest dobre, bo PIN nie jest tu do niczego potrzebny no
    chyba że do przechwycenia przez jakiś skimmer ;)

    Xenocide