  • 1. Data: 2014-03-25 08:21:20
    Temat: Re: "miniratka" itp - Do kogo te reklamy?
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-27 21:56, sqlwiel pisze:
    > Bo rozumiem, że do nikogo, kto tu choćby zagląda. Wiem, że są ludzie
    > durni, ale nie myślałem, że aż tak i tak wielu, aby te reklamy się
    > "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby
    > nazwa banku została parę razy wymieniona"?

    To pewnie ta sama grupa, która zaprasza Chajzera na test "Fairy" :-)

  • 2. Data: 2014-03-27 21:56:44
    Temat: "miniratka" itp - Do kogo te reklamy?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-03-27 22:37:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby
    > nazwa banku została parę razy wymieniona"?

    przy gotówkach ludzie na patrzą na marże, prowizje czy RRSO tylko na
    wysokość raty, do tego dochodzi znajoma p. Zosia z PKO BP, którą znamy
    od 27 lat i masz typowego klienta tego banku i tego produktu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-03-27 23:00:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.03.2014 21:56, sqlwiel pisze:
> [...]
    > "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby
    > nazwa banku została parę razy wymieniona"?

    Eee tam. Są na świecie rzeczy o których się nie śniło nawet gospodarzom
    domów ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-03-28 08:17:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby
    > nazwa banku została parę razy wymieniona"?

    widocznie opłaca się takie robić...
    mnie np. odrzuciła reklama bodajże Proama (i przez to nigdy nie
    zgłosiłem się do tej firmy) - "wszyscy dają ci 60% zniżki na OC, my damy
    ci 70% zniżki!" - od razu pomyślałem że ja mogę dać wszystkim 95%
    zniżki, a i tak będę droższy od pozostałych firm....

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-03-28 09:57:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > durni, ale nie myślałem, że aż tak i tak wielu, aby te reklamy się
    > "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby nazwa

    Też mi się wydawało, że nie aż tak wielu, ale mam podejrzenie, że się
    mylimy.
    Skądś się przecież muszą brać zyski banków.
    http://finanse.wp.pl/kat,1033747,title,Prezesom-pols
    kich-bankow-spuchly-portfele,wid,16489838,wiadomosc.
    html
    Śmiem twierdzić, że niewielu maturzystów poradzi sobie z wyliczeniem RRSO.
    Reforma edukacji "się sprawdziła" i mamy rzesze ludzi nie umiejących liczyć.

    To powyżej pisałem myśląc, że zyski banków się biorą z kredytów udzielanych
    wszystkim złapanym na reklamę.
    Chciałem napisać, że my tu na grupie się raczej do tego nie dokładamy, ale
    chwilę pomyślałem i z przerażeniem stwierdziłem, że chyba jednak się
    (przymusowo) dokładamy i to sporo.

    Nie znam się na ekonomii i bankowości w większej skali niż moje gospodarstwo
    domowe ale tak mi przyszło do głowy, że główne źródło zysków banków to
    kredyty udzielane państwu (państwom). A spłata z naszych podatków.

    Cały system w którym ktoś zadłuża nas (i nasze dzieci, wnuki, ...) jest może
    perfekcyjnie wymyśloną maszynką do transferu naszych podatków (= naszej
    pracy) do prywatnych kieszeni bankowców. Czyli wszyscy pracujemy na
    bankowców, czy tego chcemy, czy nie, czy mamy kredyty, czy nie.

    Powiedzcie, proszę, że się mylę, bo mnie krew zalewa jak sobie to
    uświadamiam.

    Wiem, że nie ogarniam całości tematu, ale na mój chłopski rozum to jakby w
    Konstytucji zapisać, że budżet nie może zakładać zadłużenia to już po kilku
    chudych latach powinno być tylko lepiej.
    P.G.

  • 7. Data: 2014-03-28 10:40:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 marca 2014 22:37:31 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > przy gotówkach ludzie na patrzą na marże, prowizje czy RRSO tylko na
    > wysokość raty, do tego dochodzi znajoma p. Zosia z PKO BP, którą znamy
    > od 27 lat i masz typowego klienta tego banku i tego produktu
    Dokładnie tak jest i nie tylko w PKO.
    Przy gotówce ludzie patrzą ile otrzymają na ręke i jaka rata. A że oprocentowanie
    15+prowizja 8+ często jeszcze ubezpieczenie to mało kogo interesuje.
    Znam przypadki klientów który zapłacili ok20tys ubezpieczenia. Mało tego kwota
    ubezpieczenia zawierała się w kwocie kredytu więc od tych 20ty płacą normalne odsetki

  • 8. Data: 2014-03-28 16:51:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
    >Bo rozumiem, że do nikogo, kto tu choćby zagląda.

    Ale tu zaglada malo osob. Po cieciach w serwerach - wrecz bardzo malo.
    A telewizje ogladaja miliony.

    >Wiem, że są ludzie durni, ale nie myślałem, że aż tak i tak wielu,
    >aby te reklamy się "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód,
    >może choćby "żeby nazwa banku została parę razy wymieniona"?

    No nie, znasz rzeczywiste oprocentowanie - to sie moze oplacac, a
    nawet bardzo oplacac.

    Tylko czy jest tylu naiwnych w kraju ... bardzo mozliwe ze jest.

    J.

  • 9. Data: 2014-03-28 19:41:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-03-28 10:40, Kris pisze:
> [...]
    ubezpieczenia zawierała się w kwocie kredytu więc od tych 20ty płacą normalne odsetki

    Jeśli nasze opiekuńcze państwo pozwala na takie procedery i to
    instytucjom "pod nadzorem" "z gwarancjami" ... (przecież to ten sam
    mechanizm co amber gold) to niech przynajmniej uczy dzieci już od
    podstawówki odróżnić złodziejską ofertę od tej bardziej złodziejskiej :-)

    I jak mantrę powtórzę:
    "świadome działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem,
    wprowadzenia w błąd, wyzyskania błędu, nienależytego pojmowania skutków
    działania..."
    Ach przydałby się w końcu jakiś pokazówkowy proces na otrzeźwienie.
    Naprawdę prawnicy trzymają aż taką sztamę z bankami?
    Może w końcu jakaś pazerna szuja się wyłamie :-)

  • 10. Data: 2014-03-28 19:44:51

    W dniu 2014-03-28 08:17, dddddddd pisze:
> [...]
    > ci 70% zniżki!" - od razu pomyślałem że ja mogę dać wszystkim 95%
    > zniżki, a i tak będę droższy od pozostałych firm....

    Pacz Pan. Ja dokładnie tak pomyślałem jak tylko tych "ślicznych" panów
    zobaczyłem :-)

    Wiem. Ta reklama i tak na mnie podziałała i już niedługo popędzę żeby im
    zapłacić za ubezpieczenie. Tak przecież twierdzą fachowcy od reklamy a
    oni się znają.

    Sądzę że wątpię. :-)