  • 1. Data: 2008-10-20 04:20:01
    Temat: paypal
    Od: m <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialbym sobie zalyc konto na paypal. Zastanawiam nad kontem osobistym
    i specjalnym. Jak jest roznica miedzy oboma kontami jesli chodzi i
    platnosci.
    - kupowanie rzeczy na internecie
    - sprzedawanie czegos na necie czyli przyjmowanie platnosci.
    Jak widze po tabeli nie ma wielkich roznic. Wyczytalem zeby przyjmowac
    platnosci musze miec konto specjalne (czy to prawda?). Czym rozni sie
    konto specjalne od osobistego jesli bede go wykorzystywal tylko do
    przyjmowania platnosci.

  • 2. Data: 2008-10-20 05:28:38
    Temat: Re: paypal
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    m wrote:
> [...]
    > platnosci musze miec konto specjalne (czy to prawda?). Czym rozni sie
    > konto specjalne od osobistego jesli bede go wykorzystywal tylko do

    Ty to chyba nie wyspany? Na stronie paypal.com jest tabelka z cennikiem dla tej
    i tej opcji oraz sekcja z roznicami. PO POLSKU nawet. No i to w sumie nie bank
    wiec ntg :P A jak nie widzisz roznic to albo okulary albo lekcja matematyki,
    jedna z opcji bardziej kroja, prowizje maja wysokie imo.

  • 3. Data: 2008-10-20 05:49:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papkin wrote:
    > No i to w
    > sumie nie bank wiec ntg

    BANK.

  • 4. Data: 2008-10-20 07:55:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-20, Papkin <s...@s...net> wrote:

    [...]

> [...]
    > wiec ntg :P A jak nie widzisz roznic to albo okulary albo lekcja matematyki,
    > jedna z opcji bardziej kroja, prowizje maja wysokie imo.

    AFAIK to Paypal ma status banku w Polsce.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-10-20 09:21:54
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Wojciech Bancer wrote:

    > AFAIK to Paypal ma status banku w Polsce.

    byc moze jestem w bledzie - mea culpa, ale na ich stronie slowa Bank nie
    widzialem. Za to linki "typy konta" "oplaty" sa na dole strony i len niech
    sobie je kliknie i przeczyta.

    Powinni byli chyba napisac ze sa bankiem a tak ...