    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: millennium - czy znikla oplata 15 zl za VE?
    Date: Mon, 7 Jul 2003 01:50:14 +0200

    Czy Millennium dalej pobiera oplate za wydanie karty Visa Electron
    15 zl, czy juz nie?

    Bo na
    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotyczace_osob_fizycznych_od_2003-
    06-18_6989.pdf
    nie moge tego znalesc, ale kiedys tak bylo.

    Takze wszedzie na pozyzszym PDFie jest ze wyplata z obcych bankomatow
    jest 3.50 zl, a na takim papierowym czyms co mi przyslali wyciagiem
    jest ze 5 zl, wiec jak to w koncu jest?

    Ja mam w tej chwili na millennium -15.00 zl, i to sie nie zmienia, nie
    pobieraja mi 2 zl oplaty za prowadzenie rachunku (nie wykonuje tez
    zadnych operacji).

    Czy jak teraz wlace tam 15 zl, to zostanie wykonana operacja i za ten
    miesiac pobiora mi 2 zl?

    Czy mozna jakos uniknac zaplacenia 2 zl, ale zeby sobie wyrownac saldo
    na 0 zl? Poza wplaceniem 500 zl na miesiac oczywiscie. A zreszta
    wplacenie 500 zl na miesiac tez nie pomoze, musialoby byc np 1000 zl
    na trzy tygodnie i wyjac je przed ostatnim dniem miesiaca. Wtedy
    sdrednie saldo w tym miesiacy wypadnie > 500 zl, a w nastepnym juz nie
    bedzie operacji. Dobrze kombinuje?

    Konto mam "Unikonto".

    Jeszcze jedno: czy da sie jakos zmusic ich do nie wysylania wyciagow
    co miesiac, nie podoba mi sie ze tyle papieru sie marnuje, lasy sie
    niszczy.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl