  • 31. Data: 2004-01-29 20:37:23
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" napisał:
    > handlo był piękny nie ze względu na prowizje tylko ze względu na
    > filozofię. Dziś już się trochę tego nie pamięta ale ja naprawdę
    > przeżyłem szok gdy przeniosłem się z PBK (wielka hala, gigantyczne
    > kolejki, oddział czynny 9-17, wszystko załatwiane osobiście z
    > ganianiem między czterema okienkami przy czymkolwiek niebanalnym) do
    > handlobanku (malutkie sympatyczne oddzialiki, załatwienie wszystkich
    > potrzebnych spraw z jednym konsultantem w jednym miejscu, możliwość
    > dzwonienia do banku o dowolnej porze, trochę później dostęp przez
    > internet).

    Ja sie przenosiłem z pekao ;) Na wejściu dostałem MC debetowego (ps. miał
    odwrócony nadruk na rewersie).
    http://www.kartybankowe.net/inne2/handlo-mae.jpg
    http://www.kartybankowe.net/inne2/handlo-mc.jpg
    Ps. zapomniałem - w Handlo miałem jedną kartę: do rachunku i jednocześnie jako
    identyfikacyjną. Byly też kolorowe (pomaranczowe) wyciągi z pełnym info. To był
    szok ;)

    > To była rewolucja w moim odczuciu znacznie większa, niż
    > banki internetowe. I tak naprawdę, to gdyby citi nie zaorało
    > handlobanku, to pewnie byłbym tam do dzisiaj nawet gdyby było istotnie
    > droższe od konkurencji czy miało trochę mniejszą funkcjonalność. Przez
    > sentyment.

    Mialem dokładnie takie same odczucia. To co pojawiło się później nie zrobiło na
    mniej już takiego wrażenia jak Handlo.
    Ciekaw jestem jak by sie potoczyly losy Handlo, gdyby doszło do fuzji BHW i BRE.
    Ehhh....

    --
    Witek

  • 32. Data: 2004-01-29 21:02:43
    Temat: Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par -coś nie na temat
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ??? Jakie dodatkowe 8,50 za dostęp do pekao24? W ramach opłaty za
    > "Pakiet Eurokonto Standard" - 8,50zł - masz również dostęp do Pekao24 -
    > nie ma żadnej dodatkowej opłaty. Całość jest więc warta tyle, ile 17
    > przelewów w mBanku. Karta Maestro za darmo, a bankomatów więcej.

    Jeśli nie ma opłat za pekao 24 to co to znaczy
    http://www.pekao.com.pl/pekao2411.xml?/sid=711/30138
    0-738240-27599

    > Wniosek: jeśli ktoś robi więcej, niż 17 przelewów miesięcznie oraz nie
    > korzysta z limitu kredytowego w koncie, a nie ma wielkiego osadu na
    > koncie, to taniej będzie w Pekao SA niż w mBanku ;-)

    Nie może być taniej prowadzenie 0 zł mbank, 8,50 Pekao SA
    używam tylko kart do płatności w sklepach i inne płatności kartą

    Nie robie przelewów i mam już dość płacenia 8,50 zł za nic :) i tak się
    przeniosę
    a z drugiej strony odmówiono mi konta wspólnego w Pekao SA chciałem
    przekształcić Eurokonto standard na wspólne.

    Piotr
    Dolnyśląsk

  • 33. Data: 2004-01-29 22:50:36
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    Prof_Ex napisał:

    [cut here]

    > Ciekawe...
    > Za pakiet 'Eurokonto Standard' obowiazuje oplata 8,50 PLN.
    > Integralnym skaldnikiem tego jest 'Pekao24'. Nie ma zadnej
    > dodatkowej oplaty.

    Szkoda, że nie wszędzie jest dostęp do rachunku via Internet w
    "Eurokonto Standard" (że o NRB nie wspomnę...) a opłatę od każdego
    kasują taką samą...

    Pozdrawiam,

    K.

  • 34. Data: 2004-01-29 23:13:34
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Szkoda, że nie wszędzie jest dostęp do rachunku via Internet w
    > "Eurokonto Standard" (że o NRB nie wspomnę...) a opłatę od każdego
    > kasują taką samą...

    Witam

    Mam dostęp do Pekao24 ale co z tego jak tylko moge
    popatrzeć ile jest na koncie ale nie moge nic z tym wiecej zrobić
    gdyż chca chyba opłaty 8,50 zł za użytkowanie via internet ;(((
    Uciekam do mBanku dodam że nie korzystam z przelewów.

    PS przysłali dodatkową umowę w której pisze cytuję
    "Paragraf 2
    punkt2 - posiadacz eurokontaupoważnia bank do obciążania
    b)wskazanego wyżej eurokonta opłata za korzystanie z bankowej
    usługi telekomunikacyjnej Pekao24 "

    Opłaty w linku niżej
    http://www.pekao.com.pl/pekao2411.xml?/sid=711/30138
    0-738240-27599

    Piotr
    Dolnyślask

  • 35. Data: 2004-01-30 01:48:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    >zrywac wisienki. A sens np. pisania na pbb widze we wskazywaniu tych wisienek
    >a nie narzekaniu. To bank ma problem tak stworzyc oferte aby byla atrakcyjna

    Narzekanie jest w pelni zrozumiale, bo tu nie chodzi o to, ze mbank wprowadza
    nowa oplate, tylko ze zrywa ze swoja dotychczasowa filozofia dzialania, ktora
    mamil klientow od poczatku swego istnienia, tak jak to Pawel ujal powyzej:
    "to oni udowadniali że nie ma co płacić bankowi za marmury bo może istnieć miły
    sympatyczny bank bez marmurów - a w zamian za brak oddziałów da wszystko gratis
    i będzie ok"
    Ma tez sens narzekac, bo inaczej skad bank mialby teraz, jeszcze przed
    wprowadzeniem tej oplaty wiedziec jaka jest opinia klientow na ten temat?
    Oczywiscie pozniej i tak sie dowie widzac spadki w ilosci depozytow, ale teraz
    jeszcze niekoniecznie, gdyby nie bylo tych narzekan.
    Ciekawe jak sie bedzie przedstawial wykres ilosci depozytow zlozonych w mbanku
    za najblizsze pol roku - ciekawe czy mbank ujawni te dane i czy beda one
    prawdziwe.

    >i przyciagala klientow. Jesli tego nie robi to predzej czy pozniej on
    >poniesie tego konsekwenkcje i aby przyciagnac znowu klientow bedzie musial
    >zaoferowac nowe wisienki.

    To zmora bankow, gdy klienci korzystaja tylko z wisienek:
    http://businessman.onet.pl/artykul.html?MP=3&ITEM=10
    92211
    "Tacy "poszukiwacze okazji" (ang. cherry-pickers) to przekleństwo dla każdego
    banku."

    dn

  • 36. Data: 2004-01-30 20:31:04
    Temat: Re: Handlobank (było Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par)
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalewski" <K...@X...pl>
    napisał w wiadomości news:bvb2co$q48$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > I na początku dawali aparaty telefoniczne (stacjonarne) w promocji przy
    > zakładaniu konta, żeby wygodniej było dzwonić na ich Call-Center.

    Do dzisiaj mam taki w sypialni z zaprogramowanym numerem 0800123123. Z
    pamiatek po handlobanku pozostalo mi jeszcze pomaranczowe radio kaktus oraz
    walkman Sony (bonus za jakies tam lokaty). No i oczywiscie MC z ludzikami.

    Pozdrawiam, Grzegorz (handloklient od 17.11.1998 r.)

  • 37. Data: 2004-02-02 09:24:50
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Witam
    >Mam dostęp do Pekao24 ale co z tego jak tylko moge
    >popatrzeć ile jest na koncie ale nie moge nic z tym wiecej zrobić
    >gdyż chca chyba opłaty 8,50 zł za użytkowanie via internet ;(((

    Wlasnie: "chyba".
    Bo faktycznie to nie, musisz tylko podpisac umowe.
    Korzystanie z pekao24 jest bezplatne (tyle samo kosztuje konto bez dostepu przez
    pekao24 jak i z dostepem).

    >Uciekam do mBanku dodam że nie korzystam z przelewów.

    A ja wlasnie przenosze moje przelewy do pekao.
    Inna przewaga pekao: transakcje karta sa widoczne naprawde online - tymczasem w
    mbanku wyplata z euronetu pokazuje mi sie najwczesniej nazajutrz.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 38. Data: 2004-02-02 09:30:05
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 29 Jan 2004 22:02:43 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Jeśli nie ma opłat za pekao 24 to co to znaczy
    >http://www.pekao.com.pl/pekao2411.xml?/sid=711/3013
    80-738240-27599

    To oznacza, ze prowadzenie konta w oddziale obslugujacym system pekao24 (bo nie
    wszystkie jeszcze go obsluguja), KOSZTUJE TYLE SAMO CO "nie w pekao24".
    Jesli oddzial przechodzi na pekao24 to dostajesz dostep do tej uslugi za darmo,
    w ramach dotychczasowej oplaty.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 39. Data: 2004-02-02 09:40:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Inna przewaga pekao: transakcje karta sa widoczne naprawde online -
    tymczasem w
    > mbanku wyplata z euronetu pokazuje mi sie najwczesniej nazajutrz.

    Chyba sam nie wiesz o czym piszesz.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 40. Data: 2004-02-02 09:41:29
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    To dosyc interesujace bo w moim mBanku tuz po transakcji przez bankomat
    srodki sa pomniejszone (saldo co prawda sie nie zmienia ale w "srodkach do
    dyspozyji" kwota jest pomniejszona)...

    pozdrawiam
    hotei