  • 1. Data: 2009-03-17 18:45:19
    Temat: mbank wyslal dzis przelewy
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    - wczoraj ustawilem przelew na 2 killery wiec powinny z mbanku wyjsc o
    6-ej rano .. do tej pory lokaty nie zostaly zalozone
    - ok 15-ej (ponad 4 h temu) zaplacilem za zakup na allegro mtransferem
    - u swojego zaufanego sprzedawcy ktory automatycznie akceptuje PA - do
    tej pory nie mam info ze ja zakaceptowal
    - 1,5h temu zamowilem pizze i rowniez zaplacilem mtransferem -
    dostawca nie doejzzdal wiec zadzwonilem dopytac, panienka dlugo
    szukala gdzies atm w swoich dyskach i mojej wplaty nie znalazla ...

    naszly wiec mnie watpliwosci czy moze mbank ma jakies klopoty dzisiaj
    z wysylaniem wychodzacych na zewnatrz?

  • 2. Data: 2009-03-17 19:55:02
    Temat: Re: mbank wyslal dzis przelewy
    Od: Peet <w...@n...com>

    Marcin K. pisze:
    > - wczoraj ustawilem przelew na 2 killery wiec powinny z mbanku wyjsc o
    > 6-ej rano .. do tej pory lokaty nie zostaly zalozone

    Wiesz ile się czekało jak killer był 8% od 1k, spokojnie, lokata będzie
    założona z datą przelewu.

  • 3. Data: 2009-03-17 20:45:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Peet wrote:

    > Wiesz ile się czekało jak killer był 8% od 1k, spokojnie, lokata będzie
    > założona z datą przelewu.

    a pizza dowieziona ciepła na śniadanie.