  • 1. Data: 2007-06-18 11:23:24
    Temat: mbank - problem z rozwiązaniem umowy
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Chciałbym prosić o wszelkie sugestie co zrobić w przypadku gdy:

    - posiadam ROR w mBank i posiadałem kartę kredytową mBank która
    została przypisana do rachunku (nie ma swojego własnego konta).

    złożyłem wypowiedzenie ROR i karty kredytowej.

    minęło ponad 30 dni (w regulaminie po tym okresie ROR powinien zostać
    zamknięty).

    niestety - konto nadal aktywne - mBank twierdzi iż umowa zostanie
    dopiero rozwiązana jak zamknie się rachunek karty kredytowej czyli
    nawet do 90dni!!!!!

    czy coś takiego jest zgodne z prawem?

    liczę na Waszą pomoc bo już nie wiem co mam zrobić żeby się od nich
    uwolnić...

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-06-18 11:38:44
    Temat: Re: mbank - problem z rozwiązaniem umowy
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Chciałbym prosić o wszelkie sugestie co zrobić ...
    > żeby się od nich uwolnić...

    A to taki problem poczekać?
    Dręczy Cię psychicznie świadomość możliwości dostępu do rachunku?
    Grozi to jakimiś tragicznymi konsekwencjami czy co?

  • 3. Data: 2007-06-18 11:59:48
    Od: w...@g...com

    On 18 Cze, 13:38, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A to taki problem poczekać?
    > Dręczy Cię psychicznie świadomość możliwości dostępu do rachunku?
    > Grozi to jakimiś tragicznymi konsekwencjami czy co?
    >
    > --

    inny bank w którym wzialem kredyt uzależnia uruchomienie transzy od
    przedstawienia zaświadczenia o zamknięciu rachunku...

  • 4. Data: 2007-06-18 12:26:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > inny bank w którym wzialem kredyt uzależnia uruchomienie transzy od
    > przedstawienia zaświadczenia o zamknięciu rachunku...

    rachunku czy kk?
    samo posiadanie rachunku (bez kk lub limitu kredytowego) nie ma zadnego
    wplywu na zdolnosc kredytowa wiec ten inny bank jest dosc dziwny

    przeciez nawet nie musisz go informowac o posiadanych ror-ach w innych
    bankach

    przedstaw zaswiadczenie o zamknieciu karty i po klopocie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-18 12:41:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 04:23:24 -0700, w...@g...com wrote:

    >złożyłem wypowiedzenie ROR i karty kredytowej.

    W jakiej formie?

    >niestety - konto nadal aktywne - mBank twierdzi iż umowa zostanie
    >dopiero rozwiązana jak zamknie się rachunek karty kredytowej czyli
    >nawet do 90dni!!!!!

    A co na to umowa?

    --
    ___________/ GG: 3524356