  • 1. Data: 2007-06-18 10:15:04
    Temat: [mBank] Wymiana zniszczonej karty
    Od: Słoniu <e...@e...pl>

    Witam,

    Chciałem zapytać, czy znacie może jakiś inny sposób wymiany
    zniszczonej karty kredytowej niż zamówienie duplikatu. Karta jest
    dosyć mocno zniszczona, w wyniku normalnego użytkowania. Kartę mam
    zaledwie 3 miesiące, ważna jest jeszcze sporo, a już:
    - wyblakło zdjęcie, tak że prawie nic nie widać
    - srebrne numery na karcie się starły
    - pasek na odwrocie karty, jest praktycznie starty (bo jest w takim
    miejscu, że przy przeciąganiu przez terminal po prostu jest przez
    niego niszczony) także podpisu już prawie nie widać

    mLinia powiedziała mi, że tylko mogę prosić o wydanie duplikatu karty,
    co kosztuje 15PLN. Strasznie mnie się to nie podoba... dlaczego ja mam
    ponosić koszty tego, że mBank wydaje słabej jakości karty. Bankowi
    chyba powinno zależeć na tym, żeby klient jak najwięcej korzystał z
    karty.

    Czy ktoś z Was przerabiał coś podobnego? Czy myślicie, że złożenie
    reklamacji coś by pomogło? Z góry dzięki za pomoc

    Słoniu

  • 2. Data: 2007-06-18 10:19:17
    Temat: Re: [mBank] Wymiana zniszczonej karty
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Słoniu wrote:
    > Czy ktoś z Was przerabiał coś podobnego? Czy myślicie, że złożenie
    > reklamacji coś by pomogło? Z góry dzięki za pomoc

    Zglos ze karta niedziala. Wtedy wymieniaja darmo.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-06-18 10:52:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 03:15:04 -0700, Słoniu <e...@e...pl> wrote:

    >Czy ktoś z Was przerabiał coś podobnego? Czy myślicie, że złożenie
    >reklamacji coś by pomogło? Z góry dzięki za pomoc

    Pomogło - zmiana banku.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-06-18 11:30:26
    Temat: Re: Wymiana zniszczonej karty
    Od: Słoniu <e...@e...pl>

    On 18 Cze, 12:19, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    > Zglos ze karta niedziala. Wtedy wymieniaja darmo.

    Nie działa... w jakim sensie? Nie przyjmują/autoryzują ją terminale?

    --
    Słoniu

  • 5. Data: 2007-06-18 11:31:16
    Od: Słoniu <e...@e...pl>

    On 18 Cze, 12:52, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Pomogło - zmiana banku.

    No też się nad tym zaczynam zastanawiać coraz bardziej. Przez kilka
    lat korzystania z mBanku, nie miałem żadnych kłopotów, ale jest ich
    coraz więcej niestety :[

    --
    Słoniu

  • 6. Data: 2007-06-18 12:00:35
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Słoniu pisze:

    > Nie działa... w jakim sensie? Nie przyjmują/autoryzują ją terminale?
    >
    > --
    > Słoniu

    Na przykład. Silne pole magnetyczne może pomóc ;-),
    Kilkanaście lat temu udało mi się niechcący unieszkodliwić kartę dzięki
    telefonowi komórkowemu. Ale teraz już takich telefonów raczej nie robią,
    jak wtedy...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 7. Data: 2007-06-18 12:14:31
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    Mi karte zalatwil kiedys sprzedawca w jednym sklepie (przyuwazylem ktory to i
    unikam).
    Karty przez terminal przeciaga z szybkoscia rewolwerowca wyciagajacego bron w
    pojedynku i czyni to kilkakrotnie, mocno dociskajac karte.
    Takie wziuuuuu.... A potem na pasku sa rysy, po kilku transakcjach u tego
    goscia utrudniajace odczyt.

  • 8. Data: 2007-06-18 12:23:30
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Słoniu wrote:
    > Nie działa... w jakim sensie? Nie przyjmują/autoryzują ją terminale?

    Dokladnie tak masz powiedziec. Nie musisz sie na tym przeciez znac (a nawet jak
    sie znasz to nalezy udawac ze nie wiesz o co chodzi). Dzialalo i juz nie dziala
    i nie wiesz czemu tak jest.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-06-18 13:26:44
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 04:31:16 -0700, Słoniu napisał(a):

    > No też się nad tym zaczynam zastanawiać coraz bardziej. Przez kilka
    > lat korzystania z mBanku, nie miałem żadnych kłopotów, ale jest ich
    > coraz więcej niestety :[

    Jeżeli chodzi o sam plastik to, zarówno mBank jak i Multi, troche
    lichutkie produkują. W Multi miałem to samo srebrne literki wytarły
    się w moment. Kartę możesz przenieść bez problemu do innego banku
    zależy na czym ci zależy. Popatrz w archiwum grupy jest o czym czytać.

  • 10. Data: 2007-06-18 13:37:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 04:31:16 -0700, Słoniu <e...@e...pl> wrote:

    >No też się nad tym zaczynam zastanawiać coraz bardziej. Przez kilka
    >lat korzystania z mBanku, nie miałem żadnych kłopotów, ale jest ich
    >coraz więcej niestety :[

    Po pierwsze, dobrze jest mieć KK w innym banku, niż swoje pieniądze.
    Po drugie - mBank nadaje się do prostych operacji nie wymagających
    udziału żywego człowieka.
    I to chyba wszystko :D
    --
    ___________/ GG: 3524356