  • 1. Data: 2007-06-18 08:38:07
    Temat: Fundusz inwestycyjny zamknięty (nieruchomości)
    Od: Marek <n...@s...pl>

    Witam!
    Co sądzicie o oferowanym przez Kredyt Bank funduszu zamkniętym KBC
    Indeks Nieruchomości II FIZ. Czy amerykańskie problemy rynku
    nieruchomości dotkną Europy. Fundusz inwestuje w zakup nieruchomości,
    czy w akcje różnych firm deweloperskich?

    Marek

  • 2. Data: 2007-06-18 17:47:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > nieruchomości dotkną Europy. Fundusz inwestuje w zakup nieruchomości,
    > czy w akcje różnych firm deweloperskich?

    Ani jedno ani drugie, poniewaz odnosi sie do indeksu zapewne
    za ulamek aktywow kupuje konrtrakt terminowy/opcje na indeks
    nieruchomosci a za reszte na lokacie wypracowuje przez okres trwania
    tyle by wyjsc na zero.

  • 3. Data: 2007-06-18 21:22:23
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2007-06-18 10:38, *Marek* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > nieruchomości dotkną Europy. Fundusz inwestuje w zakup nieruchomości,
    > czy w akcje różnych firm deweloperskich?

    Nie wiem czy nie lepiej byłoby teraz wejść w oferowaną przez nich Wartę
    Infrastrukturę. Prowizja niższa, koszyk ciekawy, ubezpieczenie dochodzi...

    --
    *Gniewomir*
    Najgorsze z upokorzeń, kiedy nawala korzeń - Jan Izydor Sztaudynger