  • 1. Data: 2007-06-18 11:50:57
    Temat: Pytanie o dziwną rzecz
    Od: "pawgra" <p...@g...pl>

    Witam,

    Od jakiegoś czasu bank BPH nęka mnie wyciągami z rachunku karty kredytowej.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że nigdy nie byłem klientem
    banku BPH i nie miałem żadnego ich produktu.

    Rozmawiałem dwukrotnie z ichnią infolinią i oni twierdzą, że produkt jest
    aktywny - a ja nigdy nie widziałem ani wniosku o wydanie tej karty o samej
    karcie nie wspomnę.

    Ponieważ dostałem odmowę przyznania kredytu z powodu istnienia tegoż limitu
    na "posiadanej" przeze mnie karcie kredytowej zastanawiam się, w jaki sposób
    ubiegać się o jakieś odszkodowanie lub zadośćuczynienie

    Co można z tym zrobić i jak ??

    Pozdrawiam
    pawggra

  • 2. Data: 2007-06-18 12:24:07
    Temat: Re: Pytanie o dziwną rzecz
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > na "posiadanej" przeze mnie karcie kredytowej zastanawiam się, w jaki sposób
    > ubiegać się o jakieś odszkodowanie lub zadośćuczynienie

    idz do oddzialu banku i wyjasnij sprawe na miejscu, ze karty: nie
    miales, nie wnioskowales i ze maja ja zastrzec (jezeli faktycznie jest
    aktywna), przy okazji zapytaj kiedy ja "dostales" i na jakiej
    podstawie...to moze byc ciekawei

    p.s.
    od ponad roku dostaje wyciagi z karty, ktora zamknalem i bank nie
    potrafi wylaczyc ich generowania...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-18 12:27:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > p.s.
    > od ponad roku dostaje wyciagi z karty, ktora zamknalem i bank nie potrafi
    > wylaczyc ich generowania...

    Mnie Multi wyłączyło po 7 miesiącach od rezygnacji i zastrzeżenia karty.

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-18 12:31:24
    Od: "camasa 108" <c...@o...eu>

    Dnia 18-06-2007 o 13:50:57 pawgra <p...@g...pl> napisał(a):

    > Co można z tym zrobić i jak ??

    Nie rób nic ;-))). Później okaże się że z tej kk któs wypłaci cały limit
    (z użyciem pinu)... i będziesz u.....y jak ja.

    --
    pozdrawiam
    czp

  • 5. Data: 2007-06-18 12:33:20
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pawgra <p...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >

    > Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że nigdy nie byłem klientem
    > banku BPH i nie miałem żadnego ich produktu.

    A byles - jestes klientem PKOSA ?
    Moze przy okazji fuzji mieli jakies plany wymiany baz danych?
    A moze zgubiles kiedys dokumenty?

    Domagaj sie na pismie wyjasnien - teraz pewno jest pierwszy rok karty, ale po
    roku zaczna naliczac za nia oplaty.

  • 6. Data: 2007-06-18 12:42:43
    Temat: Re: Pytanie o dziwn? rzecz
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 13:50:57 +0200, "pawgra" <p...@g...pl> wrote:

    >Co można z tym zrobić i jak ??

    Zapytać na jakiej podstawie Bank przetwarza Twoje dane osobowe. A
    potem skarżyc do GIODO i od banku żądać odszkodowania.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-06-18 12:50:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zapytać na jakiej podstawie Bank przetwarza Twoje dane osobowe. A
    > potem skarżyc do GIODO i od banku żądać odszkodowania.

    mozna i tak = od razu z grubej rury ;-))
    jezeli zrobisz NIC to pewnie bank zacznie kiedys tam naliczac jakies
    oplaty i bedziesz mial problem w BIK, ale niczego od Ciebie nie
    wyegzekwuje, bo przeciez nawet nie podpisales umowy karty...jest to
    konieczne do zawarcia umowy!

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-06-18 13:17:19
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 14:50:17 +0200, RobertS napisał(a):

    > (...) bo przeciez nawet nie podpisales umowy karty...jest to
    > konieczne do zawarcia umowy!

    Chyba, że podpisał przy okazji jakiegoś zakupu na raty.

  • 9. Data: 2007-06-18 13:19:29
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jun 2007 14:24:07 +0200, RobertS napisał(a):

    > p.s.
    > od ponad roku dostaje wyciagi z karty, ktora zamknalem i bank nie
    > potrafi wylaczyc ich generowania...

    Ja z BPH dostawałem jakieś ponad 2 lata, żeby nie skłamać z lekkimi
    dziwnymi przerwami. W końcu przy 3 telefonie na partyline odebrał jakiś
    rzeczowy pan i zamknął sprawę raz na zawsze.

  • 10. Data: 2007-06-18 13:54:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba, że podpisał przy okazji jakiegoś zakupu na raty.

    ale tego to juz my nie wiemy co i gdzie mogl podpisac...

    --

    pozdr.
    RobertS