  • 1. Data: 2002-01-15 17:48:08
    Temat: Kredyt gotowkowy gdzie?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    poniewaz nie mam stalych dochodow, a potrzebuje troche gotowki. Pomyslalem, ze
    moj dziadek moglby wziasc kredyt. I tu pojawia sie pytanie, gdzie moze dostac
    kredyt gotowkowy emeryt pow. 73 lat?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-01-16 08:07:23
    Temat: Re: Kredyt gotowkowy gdzie?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    Pomyslalem, ze
    > moj dziadek moglby wziasc kredyt. I tu pojawia sie pytanie, gdzie moze

    może jednak bardziej warto zastanowić się nad kredytem w ciężar konta ?
    jest tańszy i łatwiej uzyskać - np. w multibanku

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski