  • 1. Data: 2014-11-16 09:07:01
    Temat: [mbank new] czy sobie zdechł był?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Próbuję się zalogować do mbanku i chyba się nie da. Też tak macie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2014-11-16 09:37:01
    Temat: Re: [mbank new] czy sobie zdechł był?
    Od: b...@o...pl

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 09:08:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Próbuję się zalogować do mbanku i chyba się nie da. Też tak macie?
    > KJ

    U mnie działa.

  • 3. Data: 2014-11-16 10:58:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 16.11.2014 o 09:37, b...@o...pl pisze:

    > U mnie działa.

    U mnie też.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-11-16 12:29:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 09:07:01 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Próbuję się zalogować do mbanku i chyba się nie da. Też tak macie?

    Nowego, starego ?

    Oba dzialaja, ale stary mi lada dzien zablokuja :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-11-16 12:42:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Nowego, starego ?

    Nowego. Chwile po napisaniu posta zaczęło działać. SMP[1]?

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/