  • 1. Data: 2014-11-13 19:06:46
    Temat: Do kombinatrów zwrotu na kartę
    Od: s...@g...com

    Jestem po operacji zwrotu towaru w lidlu zwrot pieniędzy był na kartę.
    Więc zakup był na 75 % KK ( nie pamiętam dokładnie ), no ale nadarza się okazja no to
    daje do zwrotu debetów-kę. Pani mówi, że może mi przesłać bezstykowo. Jeśli tak można
    no ok, no to robimy, a tu zonk nie da się. Pani mówi że może to inna kart no to ja
    daję KK ( która nie jest zbliżeniowa), którą już po Bożemu wkładam gdzie powinno się
    wkładać.
    Teraz zagwozdka czy
    a) nie można dokonać zwrotu bezstykowo
    b) lidl zapisuje dokładnie jaka płatność była wykonywana karta i którą kartą
    c) czy tylko lidl dokładnie paruje numery karty i transakcje

  • 2. Data: 2014-11-13 19:33:18
    Temat: Re: Do kombinatrów zwrotu na kartę
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.11.2014 o 19:06, s...@g...com pisze:
> [...]
    > b) lidl zapisuje dokładnie jaka płatność była wykonywana karta i którą kartą
    > c) czy tylko lidl dokładnie paruje numery karty i transakcje

    Bylo sobie zrobic zwrot na karte punktowa z Orlenu...
    Litosci.

  • 3. Data: 2014-11-14 00:19:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bylo sobie zrobic zwrot na karte punktowa z Orlenu...
    > Litosci.

    albo odebrać gotówkę...tylko musisz oddać towar w innym sklepie niż
    kupiłeś ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-11-14 01:16:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-14 00:19, RobertS pisze:

    > albo odebrać gotówkę...tylko musisz oddać towar w innym sklepie niż
    > kupiłeś ;-)

    Ja oddawałam towar w OBI (tam był kupiony) i zwrócono mi pieniądze
    zpowrotem na kartę.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-11-14 08:23:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 02:19:21 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Ja oddawałam towar w OBI (tam był kupiony) i zwrócono mi pieniądze
    > zpowrotem na kartę.

    W Tesco zwrot na karte, w Auchanie - gotowka

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2014-11-14 09:14:28
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 19:06:47 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Teraz zagwozdka czy
    > a) nie można dokonać zwrotu bezstykowo

    Mozna

    > b) lidl zapisuje dokładnie jaka płatność była wykonywana karta i którą kartą

    Dziwne by bylo gdyby nie 'zapisywal'

    > c) czy tylko lidl dokładnie paruje numery karty i transakcje

    imho kazdy - osobna sprawa jest czy ma polityle pozwalajaca na zwroty na inna karte.
    imho kloci sie to np z zaleceniami dotyczacymi prania pieniedzy, pracownicy kazdej
    wiekszej korpo maja z tego szkolenia i wiele innych ciekawych :)

  • 7. Data: 2014-11-14 09:34:49
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-11-14 o 09:14, k...@g...com pisze:

> [...]
    kazdej wiekszej korpo maja z tego szkolenia i wiele innych ciekawych :)

    W moim przypadku zawsze działało to tak:

    - Tą karta Pan płacił
    - Chyba tak
    Próba...
    - Jednak nie tą
    - To znaczy że inną, której już nie mam
    - Acha, to w takim razie oddajemy gotówkę.
    - OK.

    Paweł

  • 8. Data: 2014-11-14 11:51:15
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-11-14 o 09:34, Pawel Muszynski pisze:
> [...]
    > - Jednak nie tą
    > - To znaczy że inną, której już nie mam
    > - Acha, to w takim razie oddajemy gotówkę.

    Może być też tak:
    - Tą karta Pan płacił?
    - Chyba tak
    Próba...
    - Jednak nie tą
    - To znaczy że inną, której już nie mam
    - Acha, to w takim razie zwrot nie jest możliwy.
    - WTF?!
    - Pkt 93b Regulaminu Zwrotów Towarów. Ale oczywiście jeśli towar jest
    wadliwy to może pan go reklamować...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-11-14 17:42:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-13 19:06, s...@g...com pisze:
    > Jestem po operacji zwrotu towaru w lidlu zwrot pieniędzy był na kartę..

    Dziwne... w lidlu zawsze płacę kartą i kilka razy zwracałem jakieś
    rzeczy (w dwóch różnych sklepach) i NIGDY nie chcieli karty, zawsze
    oddawali gotówkę... widać co sklep to obyczaj ;)

  • 10. Data: 2014-11-15 13:52:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-14 o 17:42, osa pisze:

    > Dziwne... w lidlu zawsze płacę kartą i kilka razy zwracałem jakieś
    > rzeczy (w dwóch różnych sklepach) i NIGDY nie chcieli karty, zawsze
    > oddawali gotówkę... widać co sklep to obyczaj ;)

    Ja z czystej ciekawości zapytam: co Ty zwracałeś?
    Robię dużo zakupów i nie przypominam sobie żebym cokolwiek zwracał
    do sklepu. Czy ja jestem jakiś nienormalny?