  • 1. Data: 2014-11-13 21:31:11
    Temat: Alior Kantor - przelew bez autoryzacji możliwy?
    Od: osa <w...@p...fm>

    Testowałem aplikację mobilną na resztkach kasy z kantoru i chyba udało
    mi się zrobić przelew na rachunek niezaufany bez autoryzacji. Jakby ktoś
    mógł to zweryfikować bo jest mi w to trudno uwierzyć... bo limitów
    przelewów tam nie ma więc jeśli tak jest to strach się bać! Ktoś chętny
    na testy aplikacji na androida?

    1. Dodałem odbiorcę zdefiniowanego zaufanego.
    2. Wybrałem przelew do odbiorcy
    3. wpisałem tytuł i kwotę
    4. Zmieniłem numer rachunku na nieistniejący w odbiorach (nie jestem
    pewien czy kiedyś nie był, na na 90% nie)
    5. Wysłałem przelew i aplikacja nie buntowała się i nie chciała żadnego
    smsa.

    Ponieważ transferowałem końcówkę i zerowałem konto to nie mogę już dziś
    tego powtórzyć, spróbuję jutro jak uzupełnię środki do testów.

  • 2. Data: 2014-11-14 17:39:48
    Temat: Re: Alior Kantor - przelew bez autoryzacji możliwy?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-13 21:31, osa pisze:
    > Testowałem aplikację mobilną na resztkach kasy z kantoru i chyba udało
    > mi się zrobić przelew na rachunek niezaufany bez autoryzacji.

    Dziś wysłałem kilka przelewów na różne rachunki nie będące (aktualnie i
    wcześniej) w odbiorcach i obyło się bez podawania PINu... najwyraźniej
    apkę pisali Ci sami studenci, którzy pozwalali modyfikować numery
    rachunków odbiorców zaufanych bez autoryzacji w stacjonarnym Aliorze.
    Widać wszystkie siły i środki poszły na wyższą kulturę zamiast na
    bezpieczeństwo.

  • 3. Data: 2014-11-15 10:43:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 14.11.2014 o 17:39, osa pisze:

> [...]
    > rachunków odbiorców zaufanych bez autoryzacji w stacjonarnym Aliorze.
    > Widać wszystkie siły i środki poszły na wyższą kulturę zamiast na

    Sprawdź jeszcze dokąd faktycznie doszły te przelewy, bo to nie jest
    takie oczywiste... :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2014-11-15 11:15:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-15 10:43, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Sprawdź jeszcze dokąd faktycznie doszły te przelewy, bo to nie jest
    > takie oczywiste... :-)

    Doszły na te 'podstawione' rachunki, które Alior pierwszy raz na oczy
    widział ;) Ale widać ufny ten Alior skoro PINu nie chce...