  • 1. Data: 2014-11-16 11:01:14
    Temat: transakcje bezdotykowe - widoczność w systemie
    Od: a_c <a...@n...pl>

    Witajcie,

    Zmieniłem Mbank (naturalnie ze względu na przymus do korzystania z
    nowego systemu) na ING. W Mbanku transakcje bezstykowe od razu widoczne
    są w systemie jako blokady natomiast w ING nie :/ Napisałem w tej
    sprawie do ING i odp. mi, że to zależy od operatora/terminala itd...
    Zrobiłem mały teścik...zakup biletu w biletomacie (tramwaj) w MPK
    Wrocław. Najpierw zbliżenie ING, a minutę później Mbank. I co? W Mbanku
    widać blokadę a w ING nie...więc ale ING jest nielubiany przez
    operatora, ale po prostu mnie ściemnia...I tu moje pytanie...jak to jest
    w innych bankach? Widzicie blokady od razu czy po kilku dniach od razu w
    historii rozliczenie?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2014-11-16 11:13:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.11.2014 o 11:01, a_c pisze:
    > Zmieniłem Mbank (naturalnie ze względu na przymus do korzystania z
    > nowego systemu) na ING. W Mbanku transakcje bezstykowe od razu widoczne
    > są w systemie jako blokady

    U mnie w wiekszosci przypadkow nie sa widocznie w mbanku. Nawet sie nie
    pojawiaja w blokadach tylko od razu na wyciagu wiec tu ING ma racje -
    zalezy do od operatora/terminala i banku (czy transakcja idzie offline
    czy online). Jak widac z jakiegos powodu twoje transakcje w mbanku
    zawsze sa online, skoro widzisz blokade.

  • 3. Data: 2014-11-16 12:27:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 11:01:14 +0100, a_c napisał(a):
> [...]
    > sprawie do ING i odp. mi, że to zależy od operatora/terminala itd...
    > Zrobiłem mały teścik...zakup biletu w biletomacie (tramwaj) w MPK

    Akurat MPK Wroclaw jest znany z tego ze autoryzuje sobie offline.
    Jak i kiedy trafia to dalej, to juz roznie moze byc. Szczegolnie jak
    tramwaj straci zasieg.

    > Widzicie blokady od razu czy po kilku dniach od razu w
    > historii rozliczenie?

    W inteligo widze blokade w miare szybko, ale rozliczenie zawsze po 2
    dniach. W Credit Agricole ... blokada moze i byla, nie rzucala sie w
    oczy, rozliczali tez pozniej. Co ciekawe - to pozniej to IMO najpierw
    zauwazylem dla platnosci w Tesco - oni chyba maja stale lacze do
    autoryzacji.
    Skad to czekanie ? Dotyczy wszystkich platnosci - przez pasek, przez
    chip, przez nfc.

    J.

  • 4. Data: 2014-11-16 20:19:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "a_c" m49tr8$kl$...@m...internetia.pl

    PINiaste czasami też są bezblokadowe -- choćby w BZWBKKBSg.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'