  • 1. Data: 2004-01-26 13:24:58
    Temat: mbank mnie wzburzył
    Od: "morskiwilk" <m...@o...pl>

    cześć,

    sprawa następująca:

    większość środków trzymam na emaxie, na ekoncie mam pieniądze do wydawania.
    pojechałem sobie do niemiec. w jednym ze sklepów nie realizowali płatności
    kartą, więc poszedłem
    do bankomatu, szybko przeliczyłem sobie ile mogę wyciągnąć euro, żeby na
    euro starczyło i na prowizję.
    wracam do polski. loguję się i co widzę: stan ujemny konta. wkurzyłem się po
    raz pierwszy.
    nie po to zakładałem konto w mbanku żebym miał stany ujemne, wolałbym żeby
    tamten bankomat nie wydał mi
    kasy i wtedy spróbowałbym z mniejszą sumą euro. dzwonię do mlini i mówie że
    jakbym chciał debet to bym sobie założył konto w multibanku, ale w mbanku
    chcę mieć wyraźną kwotę, nie da się wyciągnać - trudno - spróbuję z
    mniejszą.
    pani na to - takie są procedury. kurna bank nie wie ile będzie pobrane za
    prowizję innego banku, no to poszli na łatwiznę i mi przywalili debet.
    dlaczego ja mam płacić za ich głupi program komputerowy.

    następny miesiąc ....

    loguję się a te pipy z mbanku przywalili mi karne odsetki za debet .........

    kurna, poszedłym z nimi na udry, może macie propozycje.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-01-26 13:29:47
    Temat: Re: mbank mnie wzburzył
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    morskiwilk wrote:

    > kurna, poszedłym z nimi na udry, może macie propozycje.

    Ale z jakiego powodu, raczej to malo perspektywiczne udry by byly...
    Technicznie bylo by to do zrobienia (mozna by przy autoryzacjach wyplat
    w innych walutach doliczac do ich kursu na przyklad 20%, bo kto wie czy
    kurs nie wzrosnie do momentu rozliczenia transakcji) wtedy moglbys w
    walucie innej niz polska wyplacic maksymalnie 80% salda rachunku.
    Myslisz ze z takiego rozwiazania wiekszosc klientow byla by zadowolona?
    Inna mozliwoscia byloby rozliczanie transakcji nie kursem z dnia wplywu
    do banku a kursem z dnia transakcji, nie wiem czemu tak sie nie robi,
    pewnie chodzi o to zeby wiecej zarobic na kliencie. Ale udry mimo
    wszystko nieszansowne.

    marekz

  • 3. Data: 2004-01-26 13:34:06
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Ale udry mimo
    > wszystko nieszansowne.
    >
    > marekz

    co wiecej, pewnie system przeliczania jest to w umowie zawarty, albo w
    jakims zalaczniku, ktora klient podpisal, wiec mozna miec do siebie
    pretensje tylko.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie