    From: "morskiwilk" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank mnie wzburzył
    Date: Mon, 26 Jan 2004 14:24:58 +0100

    cześć,

    sprawa następująca:

    większość środków trzymam na emaxie, na ekoncie mam pieniądze do wydawania.
    pojechałem sobie do niemiec. w jednym ze sklepów nie realizowali płatności
    kartą, więc poszedłem
    do bankomatu, szybko przeliczyłem sobie ile mogę wyciągnąć euro, żeby na
    euro starczyło i na prowizję.
    wracam do polski. loguję się i co widzę: stan ujemny konta. wkurzyłem się po
    raz pierwszy.
    nie po to zakładałem konto w mbanku żebym miał stany ujemne, wolałbym żeby
    tamten bankomat nie wydał mi
    kasy i wtedy spróbowałbym z mniejszą sumą euro. dzwonię do mlini i mówie że
    jakbym chciał debet to bym sobie założył konto w multibanku, ale w mbanku
    chcę mieć wyraźną kwotę, nie da się wyciągnać - trudno - spróbuję z
    mniejszą.
    pani na to - takie są procedury. kurna bank nie wie ile będzie pobrane za
    prowizję innego banku, no to poszli na łatwiznę i mi przywalili debet.
    dlaczego ja mam płacić za ich głupi program komputerowy.

    następny miesiąc ....

    loguję się a te pipy z mbanku przywalili mi karne odsetki za debet .........

    kurna, poszedłym z nimi na udry, może macie propozycje.

    pozdrawiam.