  • 1. Data: 2002-11-22 09:47:51
    Temat: mbank - kredyt w innym banku
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

    Podstawowym moim kontem (pobory etc.) jest emax w mbanku.
    Chce wziac kredyt w innym banku.

    Moze ktos ma doswiadczenie w podobnej sytuacji i podpowie mi co nalezy
    zrobic by przedstawic zaswiadczenie o saldach kontach obciazeniach itp.
    wymagane przez bank dajacy kredyt (najlepiej na druku tegoz banku)

    Dziekuje z góry
    --
    Rafal Wisniewski

  • 2. Data: 2002-11-22 11:06:00
    Temat: Re: mbank - kredyt w innym banku
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zrobic by przedstawic zaswiadczenie o saldach kontach obciazeniach itp.
    > wymagane przez bank dajacy kredyt (najlepiej na druku tegoz banku)

    możesz zamówić opinie z mbanku za 15 zł lub wydrukować historię rachunku i
    zanieść do banku
    czy uznają wydruk to zależy tylko i wyłącznie od konkretnego człowieka

    pozdrawiam
    Piotr