    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Date: Fri, 13 Feb 2009 23:32:41 +0100

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości
    news:gn4rp9$a63$1@news.onet.pl...

    > Wczesniej musiales dzwonic i sie prosic konsultanta o wykonanie przelewu,
    > a teraz mozesz z internetu zrobic sam. Pierwszy bezplatnie, a za drugi Cie
    > skasuja 5 zlotych czy iles tam. Wiec zmiana na lepsze....no chyba ze licza
    > na nierozgarniecie malo swiadomych uzytkownikow ktorzy beda robili wiecej
    > przelewow na mniejsze kwoty nie wiedzac, ze za 2, 3 itd placa.

    ja zawsze czekałem do kolejnego miecha by wypłacić
    teraz uważać by trzeba przy każdej wyplacie, ja do tego nerwów nie mam
    widać zależy mbankowi na takich klientach jakim się stanę
    100zł na emax na drobne zakupy allegrowe, reszta pusta

    skoro mnie tak chcą zrazić to pewnie kredytówkę też im oddam, ale muszę
    pomyśleć gdzie wziąć, bo jednak w mbanku mam gratisową, ale żadnych punktów
    czy % powracających nie ma, transakcji robię ok. 7 miesięcznie na sumę ok.
    500zł