  • 1. Data: 2004-08-31 17:34:47
    Temat: BPH od 01.09 powdwyższa oprocentowanie depozytow
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    i zdaje się że zamierza konkurować na tym polu z ING . Lokata 10 dniowa
    zakładana w internecie wzrosła o 0,4 i od jutra wynosić będzie 4,9%
    przy kwotach do 10 tys złotych
    Na stronie banku jest już nowa tabela

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/oprocentow
    anie

    pozd
    Adam

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++
    "To niedopuszczalne, żeby taki mały kraj jak Belgia miał być sędzią
    całego świata"
    Meir Szirit

  • 2. Data: 2004-08-31 19:18:39
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > i zdaje się że zamierza konkurować na tym polu z ING .

    E, co to za konkurencja - prawie 1% mniej w porownaniu z rachunkiem
    oszczędnościowym.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-31 19:39:36
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > E, co to za konkurencja - prawie 1% mniej w porownaniu z rachunkiem
    > oszczędnościowym.

    E chyba nie :). Wprawdzie nie za bardzo wiem co porównujemy, ale OKO w
    ING to 5,25% . Lokata 10 dniowa /do 10 tys /w BPH to 4,9% więc ta
    różnica zdecydowanie nie sięga jednego punktu procentowego.

    pozd
    Adam