  • 1. Data: 2004-08-31 16:12:02
    Temat: [gdzie] najlepsze e-konto maklerskie?
    Od: FeniX <f...@W...op.pl>

    witam,

    po dlugiej nieobecnosci na WGPW chialbym zapytac ktory bank ma w swojej
    ofercie najciekawsza propozycje (moze byc konto bankowe + konto
    maklerskie) do grania na GPW przez internet. ktos sie orientuje?

    slyszalem ze LG Petro Bank niezly jest.

    Szukam info przed podjeciem decyzji.

    Pozdro,
    Kuba.

  • 2. Data: 2004-08-31 16:17:39
    Temat: Re: [gdzie] najlepsze e-konto maklerskie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    FeniX wrote:
> [...]
    > swojej ofercie najciekawsza propozycje (moze byc konto bankowe + konto
    > maklerskie) do grania na GPW przez internet. ktos sie orientuje?

    to dlugo cie nie bylo - LG Petro Bank polaczyl sie z Nordea Bank i juz go nie ma
    :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-08-31 16:23:51
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    FeniX <f...@W...op.pl> wrote:
    > po dlugiej nieobecnosci na WGPW chialbym zapytac ktory bank ma w
    > swojej ofercie najciekawsza propozycje (moze byc konto bankowe + konto
    > maklerskie) do grania na GPW przez internet. ktos sie orientuje?

    Calkiem przyjemny i tani jest DM Millennium (ja z niego korzystam ;), ale i
    tak z nicierpliwoscia czekam na DM w mBanku lub MultiBanku. (i ciagle czekam
    na jakis naplyw gotowki, za ktpre mialbm co kupowac, hehehehe)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-31 16:34:12
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisal w wiadomosci news:ch28m6$lm2$1@news.onet.pl...

> [...]
    czekam
    > na jakis naplyw gotowki, za ktpre mialbm co kupowac, hehehehe)

    To samo, jak wyzej. To chyba wszyscy czekaja na to, oby nie okazalo sie
    gorsze od tych ktore juz sa.

  • 5. Data: 2004-08-31 16:38:50
    Od: FeniX <f...@W...op.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał(a):

    > Calkiem przyjemny i tani jest DM Millennium (ja z niego korzystam ;), ale i
    > tak z nicierpliwoscia czekam na DM w mBanku lub MultiBanku. (i ciagle czekam
    > na jakis naplyw gotowki, za ktpre mialbm co kupowac, hehehehe)

    Hehe, z ta gotowka to roznie jest, a czasami jej nie ma ;) znam bol hehe
    Sprawdze DM Millennium. Kurcze nawet nie zauwazylem jak LG zniknal z
    rynku, pewnie przez to ze we Wrocławiu dalej stoi ich zaje..sty budynek
    przy Kazimierza Wielkiego ;)
    Mam tez konta w Inteligo i mBanku, no ale wlasnie... oni nie oferuja
    kont maklerskich. Bylbym pierwszy chyba ktory od razu zaczalby testy :)

    Pozdro dla wszystkich i dzieki za info!
    Kuba.

  • 6. Data: 2004-08-31 18:24:48
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Na czym polegaja te konta maklereskie?
    Rafal

  • 7. Data: 2004-08-31 19:05:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Rafal napisał:
    > Na czym polegaja te konta maklereskie?

    Na tym, że w Twoim imieniu pracwnicy takich biur, czyli maklerzy kupują
    i sprzedają obligacje lub akcje różnych firm / funduszy powierniczych -
    inwestycyjnych. Zresztą więcej się dowesz zaglądając na grupę
    _pl.biznes.wgpw_ Poczytaj jednak przedtem FAQ grupy pl.biznes.wpgw -
    http://www.wgpw-faq.prv.pl/

    K.

  • 8. Data: 2004-09-01 06:33:58
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > inwestycyjnych. Zresztą więcej się dowesz zaglądając na grupę
    > _pl.biznes.wgpw_ Poczytaj jednak przedtem FAQ grupy pl.biznes.wpgw -

    Ale obligacje tylko 3 i 5 letnie do pozostalych nie trzeba miec rachunku

  • 9. Data: 2004-09-01 07:21:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:
    > Ale obligacje tylko 3 i 5 letnie do pozostalych nie trzeba miec
    > rachunku

    eee - chyba do wszystkich nie musisz miec rachunku.

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-09-01 07:36:01
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > eee - chyba do wszystkich nie musisz miec rachunku.

    Tak, pod warunkiem ze niechcesz sprzedac 3 i 5 latki tylko na gieldzie,
    wiec musisz miec rachunek, a 2 i 4 latki mozliwosc wykupu od reki (5 dni)
    po cenie nominalnej + odsetki za kazdy dzien - 1zl tak poprostu