  • 1. Data: 2003-12-23 15:19:17
    Temat: SMSy Inteligo nie chodza
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Wam tez? Chodzi o te wysylane automatycznie po transakcjach.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-12-23 17:07:07
    Temat: Re: SMSy Inteligo nie chodza
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Wam tez? Chodzi o te wysylane automatycznie po transakcjach.

    To nie sprawka Inteligo przypuszczam, tylko tloku smsowego generalnie. Ja
    dzis dostalem juz kilkanascie smsow z pozdrowieniami swiatecznymi. No i
    teraz wypadaloby sie zrewanzowac, no i .... efekt mamy jaki mamy.

    pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-12-23 19:00:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik seb napisał:

    > To nie sprawka Inteligo przypuszczam, tylko tloku smsowego generalnie. Ja
    > dzis dostalem juz kilkanascie smsow z pozdrowieniami swiatecznymi. No i
    > teraz wypadaloby sie zrewanzowac, no i .... efekt mamy jaki mamy.

    SMS przyszedl po 4 godzinach. Co ciekawe zapytanie o saldo wyslane z
    aplikacji inteligowej w komorce plusowej (to sie zwie "place SMSem"
    zdaje sie) zostalo zrealizowane od reki. Tez niby smsy, tylko troche inne.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-12-23 21:20:07
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    > aplikacji inteligowej w komorce plusowej (to sie zwie "place SMSem"
    > zdaje sie) zostalo zrealizowane od reki. Tez niby smsy, tylko troche inne.

    Tak, tzw 'premium sms' - według zasady 'płacisz to masz' :)

    Seb