eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - chargeback przy fraudzie › mbank - chargeback przy fraudzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - chargeback przy fraudzie
    Date: Mon, 18 Jul 2016 11:41:53 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 22
    Message-ID: <nmi88p$mi3$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: IZKaMxw8G9KvF0bo5/sMGg.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625186
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    odkryłem w historii karty kredytowej z mBanku transakcje, których nie
    zlecałem. Obciążenia były wykonane za granicą - w Europie Zachodniej.
    Prawdopodobnie dane karty zostały skradzione z jakiegoś sklepu, gdzie
    używałem tej karty wcześniej.

    Przy próbie kontaktu z mBankiem zaproponowano mi zwykłą reklamację.
    Procedura odzyskiwania skradzionych środków przez kontakt mBanku/policji ze
    sklepami, które przyjęły dane karty. Propozycja z mojej strony, żeby
    przeprocesować to przez chargeback została skrytykowana, ponieważ mBank się
    upierał, źe będę musiał się wcześniej sam skontaktować ze sprzedawcą i
    spróbować wyjaśnić sprawę.

    Dodam, że jedna z transakcji to zakup w pizzerii.

    Jak sądzicie - w takim przypadku upierać się na chargeback czy raczej
    zgodzić się na reklamację zaproponowaną przez bank?

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1