eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - chargeback przy fraudzie › Re: mbank - chargeback przy fraudzie
  • Data: 2016-07-18 12:28:56
    Temat: Re: mbank - chargeback przy fraudzie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 11:41:47 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Witam,
    >
    > odkryłem w historii karty kredytowej z mBanku transakcje, których nie
    > zlecałem. Obciążenia były wykonane za granicą - w Europie Zachodniej.
    > Prawdopodobnie dane karty zostały skradzione z jakiegoś sklepu, gdzie
    > używałem tej karty wcześniej.
    >
    > Przy próbie kontaktu z mBankiem zaproponowano mi zwykłą reklamację.
    > Procedura odzyskiwania skradzionych środków przez kontakt mBanku/policji ze
    > sklepami, które przyjęły dane karty. Propozycja z mojej strony, żeby
    > przeprocesować to przez chargeback została skrytykowana, ponieważ mBank się
    > upierał, źe będę musiał się wcześniej sam skontaktować ze sprzedawcą i
    > spróbować wyjaśnić sprawę.
    >
    > Dodam, że jedna z transakcji to zakup w pizzerii.
    >
    > Jak sądzicie - w takim przypadku upierać się na chargeback czy raczej
    > zgodzić się na reklamację zaproponowaną przez bank?
    Rób chargeback
    Daj znać co odpisali

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1