eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - chargeback przy fraudzie › Re: mbank - chargeback przy fraudzie
  • Data: 2016-07-18 22:58:53
    Temat: Re: mbank - chargeback przy fraudzie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

    > odkryłem w historii karty kredytowej z mBanku transakcje, których nie
    > zlecałem. Obciążenia były wykonane za granicą - w Europie Zachodniej.
    > Prawdopodobnie dane karty zostały skradzione z jakiegoś sklepu, gdzie
    > używałem tej karty wcześniej.
    >
    > Przy próbie kontaktu z mBankiem zaproponowano mi zwykłą reklamację.

    Słusznie.

    > Procedura odzyskiwania skradzionych środków przez kontakt mBanku/policji ze
    > sklepami, które przyjęły dane karty. Propozycja z mojej strony, żeby
    > przeprocesować to przez chargeback została skrytykowana, ponieważ mBank się
    > upierał, źe będę musiał się wcześniej sam skontaktować ze sprzedawcą i
    > spróbować wyjaśnić sprawę.

    Bajki jakieś. Tak czy owak, ew. chargeback to sprawa między bankiem
    i sklepem, klientowi nic do tego.

    > Dodam, że jedna z transakcji to zakup w pizzerii.

    Bez znaczenia.

    > Jak sądzicie - w takim przypadku upierać się na chargeback czy raczej
    > zgodzić się na reklamację zaproponowaną przez bank?

    Należy po prostu złożyć zwykłą reklamację (są niezwykłe?). Sposób
    ew. odzyskania pieniędzy od sprzedawców to sprawa banku. Układy
    klient-bank regulują polskie ustawy i umowa.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1