  • 11. Data: 2003-05-19 18:38:51
    Temat: Re: [mbank] Problemy z VE - czy ktoś obserwował?
    Od: q...@p...onet.pl

    > A, na wypadek gdyby miało to znaczenie: pierwszy problem - zeszła
    > sobota (10.V), wczesne popołudnie, drugi - ostatnia sobota (17.V),
    > przedpołudnie.

    (17.V)o godz. 13.16 polonczenie przerwane VE millennium
    VC multi bez problemu

    pozdrowionka

  • 12. Data: 2003-05-19 21:17:34
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]

    To trzeba było wyjąć kartę Millennium ;)
    Już serio: ciekawe co by na to powiedzial aklajer albo tenze Bank
    Millennium. Bo niby na jakiej podstawie ktos odmawia akceptacji karty
    konkretnego banku?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-05-19 22:41:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "viacomp.com.pl" <b...@u...viacomp.com.pl> writes:

    > To się tak wszystko fajnie mówi - a ja ostatnio widziałem numer
    > gdy w windzie w której był spory tłok jedna pani stała tak że jej torebka
    > była dość blisko panelu sterującego z przyciskami i pomiedzy piętrami
    > zadzwoniła jej w torebce komórka - a winda zatrzymała się i za nic nie
    > chciała dać się przekonać żeby ruszyć dalej - dopiero ekipa techniczna
    > uwalniała ludzi
    >
    > na mój gust pole magnetyczne z komórki musiało przełączyć jakiś przekaźnik

    Niemozliwe. Natomiast mozliwe jest, ze pole _elektromagnetyczne_
    wyindukowalo cos np. w kablach, i zaklocilo dzialanie jakiegos tam
    ukladu elektronicznego.

    > a jeśli nie wierzysz w niewidoczne pole magnetyczne

    Jak czego nie widac to tego nie ma :-)

    > to wystarczy położyć
    > telefon w pobliżu głośnika (np. tv lub radio) i poczekać aż ktoś zadzwoni
    > lub telefon zamelduje sie w sieci

    Nic nie slysze...
    Ale jak poloze w poblizu kabli wejsciowych wzmacniacza, to slysze,
    mimo ze to daleko od glosnikow. Dziwne, nie?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2003-05-20 08:01:39
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik q...@p...onet.pl napisał:

    > (17.V)o godz. 13.16 polonczenie przerwane VE millennium
    > VC multi bez problemu

    Kwoty platnosci VC nie sa autoryzowane do pewnego limitu (tzw. floor
    limit) i w zwiazku z tym przechodza jak burza. VE Millenium czasem mi
    odwala, a z reguly czekam kilkanascie (kilkadziesiat?) sekund na
    autoryzacje. Przy VC Millenium slip wyjezdza z pudelka od razu (lub
    prawie od razu) po wprowadzeniu kwoty.

    Bartol