  • 1. Data: 2003-05-19 11:28:20
    Temat: Mbank i fajny kawał
    Od: r...@o...pl

    pozdrówka,
    podpatrzyłem ( z kartki )wczoraj ID i hasło kumpla do mbanku - działa. Ma na
    koncie cos ponad 5600 zł. I chcę mu teraz wykręcić jakiś numer. nie mogę
    sobie przelać kasy bo program chce jakieś kody jednokrotne. I nic nie moge
    zrobić. Ale wpadłem na fajny pomysł że całą kasę wyślę mu do TEPSY albo do
    ENERGETYKI bo ma takie przelewy. Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę mu jeszcze
    zrobić żeby były fajne jaja ?

    Rubmburak "Daniel Jacak"

  • 2. Data: 2003-05-19 11:31:37
    Temat: Re: Mbank i fajny kawał
    Od: s...@o...pl

    Też mi zabawa

  • 3. Data: 2003-05-19 11:38:18
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello rumburak73,

    Monday, May 19, 2003, 1:28:20 PM, you wrote:

    rop> pozdrówka,
    rop> podpatrzyłem ( z kartki )wczoraj ID i hasło kumpla do mbanku - działa. Ma na
    rop> koncie cos ponad 5600 zł. I chcę mu teraz wykręcić jakiś numer. nie mogę
    rop> sobie przelać kasy bo program chce jakieś kody jednokrotne. I nic nie moge
    rop> zrobić. Ale wpadłem na fajny pomysł że całą kasę wyślę mu do TEPSY albo do
    rop> ENERGETYKI bo ma takie przelewy. Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę mu jeszcze
    rop> zrobić żeby były fajne jaja ?

    nie karmic trolla.
    Pzdr
    Konlin

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 4. Data: 2003-05-19 12:01:45
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić. Ale wpadłem na fajny pomysł że całą kasę wyślę mu do TEPSY albo do
    > ENERGETYKI bo ma takie przelewy. Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę mu

    lepiej do U.Skarbowego -energetyka mogłaby oddać koledze kase po reklamacji
    wiec zaden dowcip - urzad raczej nie oddje. poza tym jak juz cie zlapia to w
    sadzie bedziesz przynajmniej powolywac sie na niska spoleczna szkodliwosc
    czynu, bo chciales tylko ratowac budzet ;-)

    --
    Matovy

  • 5. Data: 2003-05-19 13:53:01
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    > zrobić. Ale wpadłem na fajny pomysł że całą kasę wyślę mu do TEPSY albo do
    > ENERGETYKI bo ma takie przelewy. Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę mu

    Gdybys zrobil taki kawal mi to ja tez bym ci zrobil drobny kawal.
    Zgalszam w banku i w prokuraturze/policji wlamanie na swoje konto
    bankowe. Po Twoim poziomie zabawy domyslam sie, ze za lotny
    w sprawach Internetu nie jestes to pewnie od strony technicznej
    namierzenie by cie zajelo z kilka minut (troche dluzej ze wzgledu na
    wymiane papierokow miedzy instytucjami).
    Ale bym mial ubaw:)

    Miec takich kolegow jak ty to wyjatkow szczescie, az sie przypomina
    cytat:
    "Boze chron mnie przed przyjaciolmi. Z wrogami sam sobie poradze."

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-05-19 15:07:36
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Co mogę mu jeszcze zrobić żeby były fajne jaja ?

    znajdz gdzies duzy (>20kg) kamien.
    zajdz go od tylca jak bedzie cos robil przez komputer w tym swoim mBanku.
    Przyp* mu z calej sily kamieniem w glowe.
    ale bedzie smiechu!

    ł.

  • 7. Data: 2003-05-19 16:06:35
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    To koledzy dali ci ksywę "rumburak" ??
    Mieli rację

    Pozdr.
    MM

  • 8. Data: 2003-05-19 17:29:05
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:baaveh$2f0$1@news.onet.pl...
    > To koledzy dali ci ksywę "rumburak" ??
    > Mieli rację

    rum to dodal sobie sam dla kurazu.

    pzdr
    --
    Rysiek

  • 9. Data: 2003-05-19 18:49:12
    Od: "wasyl" <...@y...com>

    a zdaje się nie miała być historia nie o niedobrych kolegach tylko o
    g...nych zabezpieczeniach hmmBanku ...
    polecam taki sam kawał w inteligo
    w.

  • 10. Data: 2003-05-19 19:09:20
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "wasyl" <...@y...com> napisał w wiadomości

    > a zdaje się nie miała być historia nie o niedobrych kolegach tylko o
    > g...nych zabezpieczeniach hmmBanku ...
    > polecam taki sam kawał w inteligo

    Ok.
    Podaj ID i hasło ;-))