  • 1. Data: 2002-09-25 08:08:55
    Temat: Re: [mbank] No tak...
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wystukal(a) :

    > Właśnie do mnie dotarło, dlaczego mBank wprowadził opłaty
    > za kartę do eMaxa. Otóż eKonto można mieć jedno, prawda?
    > Zatem potrzebny ci inny rachunek, na przykład wspólny - bierz eMaxa
    > i płać albo do widzenia. No cóż, ja wybieram tę drugą opcję, są
    > jeszcze inne banki.
    > Czy zechciałby mi ktoś w takim razie polecić dobry bank do
    > prowadzenia konta wspólnego dla dwóch osób z możliwie najniższą
    > liczbą opłat i interfejsem WWW?
    >
    > Saddie

    Jesli jest potrzebny inny rachunek, to w czym problem?
    Zalozyc nowe eKonto.
    Nie ma zadnej roznicy w przelewach miedzy eKontam a eMaxem i dwoma eKontami.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 2. Data: 2002-09-25 08:26:29
    Temat: [mbank] No tak...
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

[...]

    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/
    / | KEYBOARD: Whar ya hang the dang keys.
    (___(|_|_| Technology for Country Folk

  • 3. Data: 2002-09-25 08:28:38
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wolno. Jedna osoba, jedno eKonto.
    >
    > Saddie
    > --
    Hmm.. , że tak powiem. Dwie osoby - jedno wspólne eKonto. Może to jest
    jakieś rozwiązanie (ja tak mam).
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-09-25 08:48:18
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Ale sama napisałaś:
    ...prowadzenia konta wspólnego dla dwóch osób...

    więc niech druga osoba otworzy sobie własny rachunek.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 5. Data: 2002-09-25 09:06:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Pardon, zapomniałam dodać - obie rachunek już mają.

    Zaloz sobie w Lukasie i gotowe :)

    GreG

  • 6. Data: 2002-09-25 09:07:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

    > Zatem potrzebny ci inny rachunek, na przykład wspólny - bierz eMaxa
    > i płać albo do widzenia.
    Wydaje mi sie, ze mozna miec wlasne samodzielne eKonto i oprocz tego eKonto
    wspolne, ale przyznaje, ze nie jestem pewien.

    > Czy zechciałby mi ktoś w takim razie polecić dobry bank do
    > prowadzenia konta wspólnego dla dwóch osób z możliwie najniższą
    > liczbą opłat i interfejsem WWW?

    Lukas eKonto Pro.

  • 7. Data: 2002-09-25 09:12:20
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Pete:
    [...]
    > Jesli jest potrzebny inny rachunek, to w czym problem?
> [...]

    / | HARD DRIVE: Gettin home in the winter time.
    (___(|_|_| Technology for Country Folk

  • 8. Data: 2002-09-25 09:22:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

    > Mnie się też tak wydawało, ale niestety, pani z infolinii
    > zadzwoniła dziś i ekontowym skrytożercom powiedziała stanowcze 'nie'.

    No to Lukas zdecydowanie polecam. Jeśli mozecie wydzielic min. 5kPLN na
    lokate, to eKonto PRO. Bardziej oplaca sie lokata 10kPLN, bo wyzsze %%.
    Mam Lukas (wspólne właśnie) i mBank od dawna i stwierdzam, że doskonale się
    uzupełniają funkcjonalności, produkty, no i sieci bankomatów.

    PS... jesli mozesz mi przy jakiejs okazji na priva (mKarta(malpeczka)wp.pl)
    wyslac te smieszne sygnaturki z serii Technology for Country Folk to bede
    bardzo wdzieczny (i rozbawiony).

  • 9. Data: 2002-09-25 09:38:08
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:

    > Problem w tym, że raczej nie tego poziomu sumy mają się tam
    > znajdować. Raczej o jedno zero mniejsze, bo to ma być tzw. fundusz
    > operacyjny ;)

    No to trochę gorzej, bo eKonto nie-PRO jest zdecydowanie mniej atrakcyjne i
    obarczone wyższymi opłatami. No bo jak pewnie wiesz, przy saldzie <5kPLN PRO
    kosztuje 7zl/mies.

    Poleciłbym LGnet, ale tam edycja zleceń stałych jest cokolwiek kłopotliwa -
    trzeba wysyłać instrukcje liścikiem bankierowi ;)

    > Polecam http://www.mbhs.edu/~templinj/techcountry.html, są
    > wszystkie.

    Dzięki! Sorki, że zawracałem głowę, przeciez moglem sam sobie poszukac.

  • 10. Data: 2002-09-25 09:42:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zatem potrzebny ci inny rachunek, na przykład wspólny - bierz eMaxa

    Ale potrzebny Ci dodatkowy rachunek "z karta" ? Bo jesli karta zbedna
    to nadal emax badz izzy sa ok.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek