  • 1. Data: 2002-09-25 07:25:09
    Temat: Wasza opinia o Lukas bank
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Jak wyzej.

  • 2. Data: 2002-09-25 10:05:37
    Temat: Re: Wasza opinia o Lukas bank
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:amrocl$jmj$1@news.gazeta.pl...
    > Jak wyzej.

    OK

    --
    kriskel

  • 3. Data: 2002-09-25 11:43:55
    Temat: Dobra
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Jak wyżej.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2002-09-25 12:01:10
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Jak wyzej.

    Wuslalem wczoraj kilka emali z pytaniami. Do dzisiaj 14.02 nie dostalem
    zadnej odpowiedzi.

  • 5. Data: 2002-09-25 12:01:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Bez zarzutow.

  • 6. Data: 2002-09-25 12:15:26
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Jak to nie dostałeś odpowiedzi? Cztery osoby odpowiedziały na Twoje pytanie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-09-25 12:24:19
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    super mój kolega tam pracuje więc mam opinie i wiedzę z pierwszej ręki

    pozdrawiam

    --

    Ściągnij pełną ofertę w pliku formatu MS Excel (samo rozpakowujące się
    archiwum zawiera również plik pomocy).

    /---------------------------------------------------
    --------/
    / "BIBLIOFIL" /
    / Anna Jonczyk-Szparowska /
    / e-mail: b...@b...com.pl /
    / http://www.bibliofil.com.pl /
    /---------------------------------------------------
    ---------/

    E-mail jest sprawdzony programem Norton AntiVirus 2002

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2002-09-25 12:36:48
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Zalezy na czym Ci najbardziej zalezy. Ja stamtad sie praktycznie wynioslem.
    Klopoty z dostepem do bezprowizyjnych bankomatow (jesli nie masz w okolicy
    BZWBK), niekiedy roznice w interpretacji przepisow pomiedzy oddzialami. Przy
    wniosku o kredyt historia konta prowadzonego w Lukasie nie ma
    zadnego znaczenia - nawet jesli splywaly tam regularnie srodki z
    wynagrodzenia to i tak potraktuja Cie jak pierwszego lepszego z ulicy. Choc
    nie do konca - zla historia mozesz sobie zaszkodzic, ale nawet najlepsza w
    niczym Ci nie pomoze.
    Krotko mowiac - tani bank z oddzialami do internetowych przelewow, ale na
    konto podstawowe to on sie IMHO nie nadaje.

  • 9. Data: 2002-09-25 12:53:07
    Od: "Kiechu" <m...@w...pl>

    ciekawe czy naprawdę dają kawę czy kawusia jest tylko dla VIPów ;)

    --

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2002-09-25 13:01:24
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "schen" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Klopoty z dostepem do bezprowizyjnych bankomatow (jesli nie masz w okolicy
    > BZWBK),

    Warto wspomniec, ze sprawdzenie stanu konta w tych bankomatach
    "bezprowizyjnych" jest PLATNE (!!!).
    Kpina co ???????

    Pozdro
    Negatyw