  • 1. Data: 2002-09-25 08:13:19
    Temat: MultiBank i Aquarius
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Chcialbym zasiegnac opinii o tym banku i nowym koncie
    Aquarius. Bylbym bardzo wdzieczny za opinie i sugestie.
    To konto to beda przenosiny z oslawionego Pekao SA.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 2. Data: 2002-09-25 10:12:41
    Temat: Re: MultiBank i Aquarius
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich,
    >
    > Chcialbym zasiegnac opinii o tym banku i nowym koncie
    > Aquarius. Bylbym bardzo wdzieczny za opinie i sugestie.
    > To konto to beda przenosiny z oslawionego Pekao SA.

    Witam!
    Konto fajne (wyższy dopuszczalny debet, korzystniejsze kredyty, plany
    finansowe), opłata miesięczna też niestety wyższa (12 zł), ale przelewy
    (chyba?) gratis. Oprocentowanie sporo wyższe niż w Pekao SA. Opłaty za
    SWIFTa niestety wyższe niż u elektronicznej konkurencji (Nordea).
    Interfejs nieprzemyślany do końca (wolę ten z Pekao). Kawa gratis ;-).

    To tak w skrócie.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-09-25 11:23:59
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Kawa gratis ;-).

    bez smietanki ;-)

  • 4. Data: 2002-09-26 12:08:54
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Polecam Aquariusa, zwłaszcza, że masz tam przejść z dramatycznie słabego
    Pekao. Ale uwaga! Zalecam chwilowe wstrzymanie się z likwidacja konta w Pekao,
    bo co prawda Aquariusa możesz mieć od razu, ale... po pieniadze pójdziesz do
    oddziału MultiBanku. Nie mają na razie kart do konta Aquarius (mają być w
    październiku), więc jesteś odcięty od bankomatów.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-09-26 15:00:25
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Witam wszystkich,
    >
    >Chcialbym zasiegnac opinii o tym banku i nowym koncie
    >Aquarius. Bylbym bardzo wdzieczny za opinie i sugestie.
    >To konto to beda przenosiny z oslawionego Pekao SA.

    Konto jest OK, bank też, ale jak chcesz zakładać JUŻ to nie likwiduj JESZCZE
    konta w Pekao, bo do Aquariusa nie ma na razie kart. Mają być dopiero w
    październiku, więc mogłoby sie okazać, że jesteś bez dostępu do własnych
    pieniędzy. Zostałoby Ci wypłacanie w placówkach MultiBanku (i płacenie
    prowizji za to).

  • 6. Data: 2002-09-26 15:27:30
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zostałoby Ci wypłacanie w placówkach >MultiBanku (i płacenie
    > prowizji za to).
    > --
    Jaka jest prowizja za wypłaty w kasie Multibanku? Jakoś w TOiP nie mogę nic
    znaleźć.
    Pozdr.
    Marcin

  • 7. Data: 2002-09-26 17:27:36
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Witam jeszcze raz wszystkich i dziekuje za cenne spostrzerzenia
    i uwagi odnosnie kawy ;-)) i nie tylko.
    Bylem w Multibanku w CUF'ie rozmawialem z bardzo milym Panem
    (dodam dyrektorem 8-)) ) i ... spadam z Pekao SA czym predzej.
    Rzeczywiscie maja jeszcze problem z kartami, a konkretnie ich
    brakiem, ale i tak zamkniecie konta w Pekao potrwa i przeniesienie
    kredytu w Eurokoncie tez, wiec mam nadzieje, ze do tego czasu
    juz bedzie ok.
    Mowiac wprost, jestem troche "napalony" :-)))))))), byc moze za bardzo
    ale dla mnie to chyba jest to, czego szukalem.

    Zycze wszystkim dobrze parzonej kawy ;-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 8. Data: 2002-09-27 09:40:30
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >znaleźć.
    >Pozdr.
    >Marcin

    Jakoś w TOiP nie sprawdzałem, przyznaję, ale mam wrażenie, że jak zakładałem
    konto, to mówili mi w oddziale, że jest prowizja od wypłaty w placówce.
    Chociaż może źle pamiętam?...
    Tak czy owak, nawet jeśli by wypłacali te pieniędze bez prowizji, to na pewno
    są milsze sposoby spędzania wolnego czasu, niż jechanie do banku po pieniędze.

  • 9. Data: 2002-09-27 11:09:50
    Od: i...@w...pl

    > Jaka jest prowizja za wypłaty w kasie Multibanku? Jakoś w TOiP nie mogę nic
    > znaleźć.
    > Pozdr.
    > Marcin

    z TOiP:
    dla osób fizycznych:
    bez opłat za wypłate awizowaną (wszystkie segmenty)
    0,5 % przy wypłacie nieawizowanej pow. 20 000 zł (wszystkie segmenty)

    pzdr
    cougar

  • 10. Data: 2002-09-27 20:24:50
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez opłat za wypłate awizowaną (wszystkie segmenty)
    > 0,5 % przy wypłacie nieawizowanej pow. 20 000 zł (wszystkie segmenty)

    Czyli na logikę wypłata nieawizowana poniżej 20000 zł też jest realizowana
    bez prowizji.
    Pozdr.
    Marcin