  • 1. Data: 2002-09-25 06:16:07
    Temat: Gdzie można wynająć skrytkę ?
    Od: Joachim <j...@g...pl>

    Mam pytanie:
    Czy orientuje się ktoś z was, który z wrocławskich banków
    wynajmuje skrytki bankowe i ile takie coś kosztuje ?
    Nieeee - nie dostałem w spadku brylantowej kolii
    po cioci z Chicago - po prostu przydałoby mi się coś takiego
    na dokumenty ?
    Jak w ogóle wygląda sprawa bezpieczeństwa takich skrytek ?
    Bo ja jestem wychowany na "Vabanku" i amerykańskich filmach akcji klasy C,
    więc powątpiewam, zwłaszcza, że tu nie Szwajcaria ...

    ukłony

    Joachim

  • 2. Data: 2002-09-25 19:46:13
    Temat: Re: Gdzie można wynająć skrytkę ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "DVD_multiregion" <d...@c...net> napisał w wiadomości

    > Skrytki o jakie pytasz chyba w Polsce nie występują. Pytałem w Pekaosa,
    > BRE i BZWBK. Patrzyli na mnie jakbym się jakichś filmów naoglądał. A
    > może jest inaczej?

    Jest :)
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/uslugi_dodatkowe/

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-25 19:49:02
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Joachim wrote:

    > Mam pytanie:
    > Czy orientuje się ktoś z was, który z wrocławskich banków
    > wynajmuje skrytki bankowe i ile takie coś kosztuje ?

    [...]

    Skrytki o jakie pytasz chyba w Polsce nie występują. Pytałem w Pekaosa,
    BRE i BZWBK. Patrzyli na mnie jakbym się jakichś filmów naoglądał. A
    może jest inaczej?
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 4. Data: 2002-09-25 21:08:27
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bo ja jestem wychowany na "Vabanku" i amerykańskich filmach akcji klasy C,
    > więc powątpiewam, zwłaszcza, że tu nie Szwajcaria ...

    I Odział PKO BP S.A. na Wita Stwosza.

    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2002-09-26 12:04:57
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

> [...]
    > Bo ja jestem wychowany na "Vabanku" i amerykańskich filmach akcji klasy C,
    > więc powątpiewam, zwłaszcza, że tu nie Szwajcaria ...
    W krakowie mozna wynajac skrytke w banku bph pbk - nie wszystkie oddzialy
    swiadcza ta usuluge - cena jest uzalaezniona od wielkosci - kolo 20 zl
    /miesiac. Jezeli chodzi o bezpieczenstwo - zasdniczo jezeli chcesz
    skorzystac ze skrytki pani z banku sprawdza czy ty to jestes ty (np. dowod)
    no i musisz miec kluczy.

    maciek